Obserwatorzy

sobota, 27 grudnia 2014

Zniszcz Ten Dziennik - mam i ja !


Zniszcz ten dziennik, Keri Smith, Wydawnictwo K.E liber, liczba stron 224, rok wydania 2014

 Dziś chciałbym Wam przedstawić bardzo popularny w ostatnim czasie "Zniszcz Ten Dziennik"- Keri Smith. Celem tej książki (innej niż wszystkie) jest pobudzenie naszej kreatywności, oraz wyobraźni, lecz nie tylko.  

 Keri Smith - autorka i ilustratorka. Pisze książki dotyczące kreatywności i poznawania świata. Przekazuje w nich idee takie jak: wolność słowa, łamanie zasad, radość z wykonywanej czynności.

Na pewno niejednego mola książkowego zabolało by serce, gdyby zrzuciło by się jakąś książkę z dużej wysokości, czy też wzięło by się ją pod prysznic, dlatego myślę, że można przełamać te ramy i tę książkę jako pierwszą( i ostatnią :D) zniszczyć. Ja jednak nie postanowiłem de facto zniszczyć, lecz zinterpretować zadania inaczej  i bardziej artystycznie. Poniżej pokażę jak wyżywam się na dzienniku, artystycznie - oczywiście :D 


 
miało być niby takie trójwymiarowe, ale coś nie wyszło xd

Wiem, że o tej książce napisałem niewiele, ale to już od Was zależy, jak potoczą się dalsze losy waszego dziennika, zadania są tylko wstępem, a to od was zależy jak rozwiniecie i zakończycie swoją historie. 
Może to i jest trochę nie odpowiednie porównanie, ale naprawdę, to co czyni ten dziennik wyjątkowym, jest to,że wiele osób go ma, ale każdy jest inny, niepowtarzalny, ile ludzi - tyle pomysłów. 

Jednak znalazłem maleńką wadę, niektóre strony, do tych mokrych zadań mogły by być nieco grubsze, ponieważ, gdy wylałem kawę,  to plama była nadal przez kilka następnych stron.

Serdecznie polecam, choćby dla przełamania tych barier, że o każdą książkę musicie dbać jak o własne oko, ale także dla dobrej zabawy. Nieco starszym, też polecam, bo wiem w każdym z Was kryje się choć trochę dziecka, obiecuję, że miło spędzicie czas wypełniając Zniszcz Ten Dziennik. 

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej : ZNISZCZ TEN DZIENNIK


Za udostępnienie egzemplarza do recenzji dziękuję wydawnictwu K.E liber 

8 komentarzy:

  1. Słyszałam o nim dawno, ale do teraz nie umiem się przekonać do tego dziennika - obawiam się, że się zniechęcę szybko do zadań i wyrzucę pieniądze w błoto... Ale gdyby ktoś kupił mi go na prezent..? Trzeba komuś szepnąć słówko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowa publikacja. Nie słyszałam o niej nigdy wcześniej, ale nie wiem, czy byłabym w stanie przełamać swój opór i wbrew sobie ''poeksperymentować'' z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka z klasy też ma ten dziennik, ale nie wyżywała się na nim artystycznie, tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele o tym dzienniku i chyba połowa mojej klasy go ma, ale to nic dla mnie, mnie coś takiego nie bawi i nie chciałabym mieć tego dziennika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej dość kreatywnej książce. Chętnie bym się na niej wyżyła, jest teraz dostępna w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym mieć tę książkę u siebie w domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Ja mam Zniszcz Ten Dziennik od Świąt i pierwsze zadania już za mną :)Świetny sposób na relaks i wymyślanie czegoś kreatywnego w czasie wolnych dni

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę sobie go sprawić, bo czuję, że mogę się z nim świetnie bawić. ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...