Obserwatorzy

piątek, 19 września 2014

Pierwszy Roczek mojego bloga .

                                        "Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam, sto lat, NIECH ŻYJE NAM..."

Dokładnie 7 września na moim blogu zawisł pierwszy post, już dzień później pierwsza recenzja(ykhym, recenzji to to nie przypominało.) Zakładając go myślałem, że wytrzymam góra miesiąc i go porzucę. Statystyki nie są dla mnie bardzo ważne, ale jednak poniekąd to one sprawiły, że ten blog istnieje nadal i czytacie tego posta, otóż gdy sprawdzałem ilość wyświetleń, obserwowanych, komentarze to wiedziałem, że mam dla kogo pisać. 

W ciągu roku opublikowałem 55 postów, nawiązałem współprace z wieloma przemiłymi wydawnictwami, oraz sympatycznymi autorami którzy mi zaufały, ponad to nie dawno stuknęło mi na liczniku 100 000 wyświetleń! Najczęściej odwiedzaną recenzją książki było "W pierścieniu ognia - Pani Collins bo aż 64046 razy.

Dzięki mojego kochanemu miejscu w sieci polepszyłem mój warsztat literacki, teraz nie sprawiają mi już trudności długie wypracowania z j. polskiego, czytanie daje mi więcej radości, ponieważ później mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami, ale przede wszystkim odkryłem nową pasje i poznałem wspaniałych ludzi, dzięki którym moje życie już nigdy nie będzie takie same.

Dziękuję za ten rok. Oby następny był jeszcze lepszy! 

Przez ostatnie miesiące Was bardzo zaniedbałem, lecz teraz po przerwie wracam z nowymi pomysłami i lepszymi recenzjami - mocniejszy. "Co nas nie zabiję, to nas wzmocni". Teraz będę tutaj częstszym bywalcem :D Odnowiłem też szatę graficzną, jest teraz (tak myślę) przyjemniejsza dla oka. 

9 komentarzy:

  1. Gratulacje!!
    Życzę ci z tej okazji nieustannej wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej, hejo! Gratuluję, że wytrwałeś w prowadzeniu blog'a aż rok. To wcale nie jest łatwe w brew pozorom. Osobiście prowadzę dwa blogi, ale ponieważ dużo czytasz stwierdzisz, że to badziewie, więc ci nie podam adresów. Ogółem życzę powodzenia i wielu czytelników. P.S. Nawet jak nie komentuję to tu zaglądam. <3 Ja też kocham książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! I oby następny rok też był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, to rzeczywiście świetnie, że się nie poddałeś i nadal prowadzisz tego bloga! Życzę ci, abyś wytrwał kolejny rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałego pierwszego roku. Oby teraz było tylko lepiej! I wracaj do nas z recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Zresztą zasłużenie, bo sama wiem z doświadczenia jak chwilami jest ciężko z blogiem i... no, że bywają gorsze dni. :) Życzę ci kolejnych wspaniałych lat, nowych współprac i wielu osiągnięć w życiu blogsferowym i czytelniczym ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...