Obserwatorzy

piątek, 4 lipca 2014

Wakacyjny *ogromny* stosik Damiana :)

Ostatnio zaszalałem... nie, raczej  zwariowałem, zresztą zobaczcie sami.  
  
 

  Na swoje usprawiedliwienie mam, że dość dawno nie wstawiałem podobnego wpisu, a i jeszcze były 
wspaniałe promocje, o których Wam zaraz napiszę, dobrze, zaczynajmy.  

Stosik 1. Od góry: 

● Chłopiec w pasiastej piżamie - John Boyne - czytałem wiele pochlebnych recenzji, tematyka moja, więc jak tu jej nie kupić.

 ● Atlas chmur- David Mitchell - tak naprawdę o "Atlasie" dowiedziałem się, gdy zobaczyłem tytuł filmu, nie oglądając go jeszcze wyszperałem, iż to ekranizacja, oczywiście nie mogłem złamać mojej złotej zasady (najpierw książka, potem film). Bardzo chciałem przeczytać też coś bardziej wartościowego, dlatego kupiłem w nieco niższej cenie na allegro.

 ● Piękne Istoty - Kami Garcia, Margaret Stohl- podobnie jak wyżej, też do kupna nakłonił mnie zwiastun, może nie był taki świetny, lecz do książki i tak coś mnie zachęciło ... czuję, że będzie warto!

 ● Osobliwy dom pani Peregrine - Riggs Ransom- jeśli nie widzieliście tego pięknego wydania to żałujcie, twarda okładka i te zdjęcia nadające klimat ahhh

 ● Szeptucha - Iwona Menzel - klimat wioski na pewno mi się spodoba, zwłaszcza, że sam na wiosce mieszkam ... Do recenzji od wydawnictwa MG.

 ● Century. Miasto wiatru - Pierdomenico Baccalario - Upatrzone w Biedronce za 10 zł.

 ● Od kuchni - Monica Ali - Też kupione za 10 złotych , lecz w matrasie, opis mnie bardzo zaintrygował.

 ● Wariant - Robison Wells - j.w

 ● Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd serii "Igrzyska śmierci" - Danny White - Kocham Igrzyska w wersi książki jak i filmu, chętnie zapoznam się z aktorami ekranizacji. Od Feeria

 ● My, dzieci z dworca ZOO - Christiane Felscherinow - Od bardzo dawna chciałem przeczytać tą historię. Od ISKRY.

 ● Christiane F. Życie mimo wszystko - Christiane Felscherinow - Dalsze losy autorki, jednak po okresie 35 lat. j.w

 ● Drozdy. Posłaniec śmierci - Chuck Wendig - druga część, poniżej pierwsza. Do recenzji od Business & Culture. 

● Drozdy. Dotyk przeznaczenia - Chuck Wendig - j.w  [RECENZJA]

 ● Zabójczy spokój - Louise Penny - za udostępnienie banera, jestem tej książki bardzo ciekaw, zapewne w niedługim czasie przeczytam.

 ● Lśnienie - Stephen King - Muszę się wreszcie zapoznać z jakąś powieścią mistrza grozy. Wybór padł właśnie na Lśnienie.

 ● Doktor Sen - Stephen King - wygrana w konkursie, bardzo się cieszę, ponieważ od razu sięgnę po drugą część.


 Stosik 2. Od góry :

● Rodzina Casteel - Virginia Cleo Andrews - * Perełka * uwielbiam autorkę, jednak nieco mnie rozczarowało, iż za normalną cenę jest wydanie kieszonkowe.

● Detektyw Monk wyrównuje rachunki - Lee Goldberg  - jest napisana na podstawie serialu, pierwszy raz taką będę czytał i jestem ciekaw...  Od REBIS

● Dziedzictwo - Graham Masterton - przeczytana, gdy napiszę recenzję poznacie moje odczucia, mogę napisać, że ocenię ją wysoko, j.w 

● Kąpiąc Lwa - Carroll Jonathan - Tak naprawdę nie wiem czego się po niej spodziewać, mam nadzieję, że będzie pozytywnie :), j.w

● Spokój duszy - Camilla Grebe, Åsa Träff - Kryminały darzę wielką sympatią, więc ... , j.w

● Bella i Sebastian - Nicolas Vanier  - coś mi mówi, że książka będzie piękna, j.w

●  Niewygodna prawda - Sophie Hannah - Wygrane u Basi Pelc :) 

● Chór sierot - Sophie Hannah - od Burda Książki  [RECENZJA]

● Bezdomna - Katarzyna Michalak- Wygrane u Skrawki moich myśli. Jeszcze raz dziękuję.

● Przegląd Końca Świata: Feed - Mira Grant - j.w

● Mroczne szaleństwo - Karen Marie Moning - promocja w taniej książce 

● Upadki - Anne Provoost - Uwaga, Uwaga, upolowane za 2,60 :)

● "Proroctwo sióstr" - Michelle Zink - Od dawna chciałem przeczytać lecz, gdy zobaczyłem w, że jest w promocji - nie mogłem zmarnować takiej okazji.

● Cyrk nocy - Erin Morgenstern - dokładnie jak wyżej.

● 1001 filmów, które musisz zobaczyć - Steven Jay Schneider - bardzo wiele w niej ciekawych filmów, każdy kino maniak musi mieć. Od Publicatu.

Stosik 3, od dołu : 

Myślę, że o trzecim stosiku nie ma się co opisywać oddzielnie każdej książki, bo kupiłem je wszystkie pod wpływem promocyjnego szału. Większość za około 10 złotych w fabryka.pl , jednak nie wybierałem ich z rozmachem, tylko wybrałem te, które bardzo chciałem przeczytać. Oprócz trzech pierwszych książek, wszystkie to wydania w twardej oprawie. Szczególnie nie mogę się doczekać"Wyścigu śmierci" i "Tuneli". 

● Tunele - Brian Williams, Roderick Gordon

● Tunele. Głębiej - Brian Williams, Roderick Gordon

● Tunele. Otchłań - Brian Williams, Roderick Gordon

● Największy lęk - Linwood Barclay

● Jeden dzień - David Nicholls

●Martwa natura - Joy Fielding

● A jeśli ciernie -  Virginia C. Andrews

● Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson

●  Jasper Jones - Craig Silvey

● Wyliczanka - John Verdon

● Wyścig Śmierci - Maggie Stiefvater 

●  Wielka księga opowieści o czarodziejach. Tom 1 - praca zbiorowa

+ Mały Bonus:

Dwie książki, które zapomniałem dodać, Oszust Matrymonialny od Fanbooka za głosowanie ( raczej nie będę czytał) i przeczytane na czytniku GWIAZD NASZYCH WINA - dawno nie czytałem tak dobrej książki, dla niej zerwałem noc. Muszę pooglądać film i wtedy napiszę 2w1 recenzje ekranizacji i pierwowzoru i takie jakby porównanie, dobry pomysł? 

Byłbym wdzięczny podzielenia się opinią na temat stosika. Długie komentarze mile widziane :)

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj, dużo masz tych książek jakby ci się jakaś znudziła to ja bardzo chętnie przyjmę! ;3 A tak serio to dość konkretny stosik! Chciałabym mieć fundusze na taki. ;) Co do tej recenzji 2w1 to bardzo chętnie, bo teraz dużo słyszę o tej książce i chcętnie poznałabym jej recenzję!
    Zapraszam na NOWY POST!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, byłam w szoku jak to zobaczyłam :) Piękne Istoty polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznoooości *_*
    Lśnienie gooorąco polecam, może Ciebie tak nie przerazi, skoro jesteś chłopakiem, ale ja nie spałam przez tę książkę parę dobrych nocy. natomiast mam Doktora sen w najbliższych planach:)
    My dzieci z dworca zoo także polecam. Wstrząsająca ksiązka, ale warta przeczytania...
    Cyrk nocy jest przyjemny, ale dupy nie urywa, wiesz o co chodzi.
    i zazdroszczę strasznie Atlasu chmur i Chłopca w pasiastej piżamie! nie martw się, książkoholizm to nie szaleństwo:) miłej lektury!

    hahahahah, nie ma sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę mojego ukochanego STULATEK....
    Bombowa książka , polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne krajobrazy. Tylko zazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  7. Również czytałam "Gwiazd naszych wina" i tak jak ty, jestem zachwycona tą książką <3.
    "A jeśli ciernie" nie podobały mi się tak bardzo jak poprzednie dwa tomy serii. Zapewne było to spowodowane irytującym Bartem, który niestety przejmuje narracje w tej części ;/.
    Czytałam też "Piękne istoty". Osobiście nie polecam. BARDZO zawiodłam się na tej książce :(.
    Przymierzam się do przeczytania "Lśnienia" :).
    Zazdroszczę tylu książek :D. Pozdrawiam :3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale gigant stos! Gdzie ty to wszystko mieścisz, bo ja już nie mam gdzie swoich zbiorów upychać:)
    Też zamierzam na dniach przeczytać GWIAZD NASZYCH WINA a potem obejrzeć jego ekranizacje. Mam nadzieje, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie ZASZALAŁEŚ!!!

    Chłopca w pasiastej piżamie, Szeptuchę, My dzieci z dworca ZOO, Chór sierot, Bezdomną mam już za sobą. Kilka tytułów oprócz tego bym ci podebrała :)

    Przyjemnej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny stosik :)
    Ja u siebie mam bardzo podobny :D (zaszalałam i nie mam żadnego usprawiedliwienia).
    ''Atlas Chmur'' również mam u siebie na półce, ale ''Feed'' to już Ci zazdroszczę! Bardzo bym chciała tą książkę przeczytać, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii ;)
    Życzę Ci przyjemnej lektury i pozdrawiam!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo, ogromny stos, a w zasadzie stosy :D Zazdroszczę :) Ja planuję przeczytać "Lśnienie", ale coś nie mogę dopaść :) "Chłopiec w pasiastej piżamie" - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi mowę odebrało... na chwilę ;) Polecam Ci "Zabójczy spokój", "My z dworca ZOO". Pozostałych nie czytałam - czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie wariactwa to ja w pełni popieram :) widzę chodzący za mną Feed i serię Tunele, która bardzo mi się podobała. Jeden dzień również jest świetny, także wakacje będziesz miał nieźle zapracowane :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stos rzeczywiście ogromny i jest czego zazdrościć :))) Chłopca w pasiastej piżamie czytałam- ogromnie poruszająca i zmuszająca do przemyśleń o winie, karze i karmie... Polecam również inną książkę tego autora- Spóźnione wyznania- o homoseksualnym żołnierzu podczas I wojny światowej- równie poruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ależ perełki upatrzyłeś:) W swojej biblioteczce chętnie widziałabym King, Carolla oraz Nichollsa:) Jakiś czas temu czytałam "Tunele", ale za to "Głębiej" solidnie mnie znudziło i przerwałam lekturę... Poza tym polecam "Chłopca w pasiastej piżamie", "Dzieci z dworca ZOO" i jeszcze kilak innych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę nie rozumiem ludzi... Bank obrabowałeś? Przyznaj się ^^ Cóż, zacny stos, zazdroszczę :) Chętnie podkradłabym kilka pozycji. Czytałam "Wariant" (średnie), "My, dzieci...", "Cyrk nocy" (świetne!) i "Stulatek, który...". Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, rzeczywiście szaleństwo! Ale w wakacje na pewno w takim razie nie będziesz się nudzić. Kinga uwielbiam, więc polecam szczerze, a "Cyrk nocy" też właśnie dorwałam na promocji, w Carrefourze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiego stosiku jeszcze nie widziałam. Życzę przyjemnej lektury, czekają Cię długie godziny czytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stosiki :> Miłego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki stos też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak bardzo Ci współczuję, że zmarnowałeś pieniądze na porażkę jaką są "piękne istoty" :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba największą perełką (moim zdaniem) jaką masz wśród zbiorów jest "Feed" - ja na tą pozycję poluję i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda mi się ją zdobyć. Poza tym w Twoim stosiku znalazłam dla siebie jeszcze kilka książek m.in: "Jeden dzień", "Tunele" i pozostałe jej części, "Wariant", "Atlas chmur" i "Piękne istoty"
    A co do bloga to bardzo mi się spodobał i będę zaglądać tu częściej! :) Pozdrawiam, Majka

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! Piękny stos widzę! W takim razie, bez zbędnych wstępów, zabieram się za komentowanie :)
    O "Chłopcu w pasiastej piżamie" również słyszałam spoooro dobrego, aczkolwiek muszę przyznac, że o ile interesuje mnie co zdobyło takie uznanie czytelników, to jednak tematyka w ogóle mi nie odpowiada. Nie lubię niczego co ma związek z Wojną czy innymi tego typu rzeczami. Po prostu wydaje mi się, że jestem zbyt delikatna jak na takie sprawy. :( No, ale. Może kiedyś się zdecyduję.
    "Atlas chmur" to bym ci z chęcią podebrała! Strasznie chciałabym oglądnąć film, ale tak jak ty, wyznaję zasadę, że najpierw trzeba przeczytać ksiązkę, stąd ta moja ciekawość do pierwowzoru. :)
    "Pięknych Istot" to ci szczerze zazdroszczę! Bo choć do serii jestem nastawiona z dystansem, to nie powiem - te wszystkie recenzje... i ta afera z niewydaniem ostatniego/czy tam kolejnego tomu serii... i jeszcze ten film - bardzo zachęcają mnie do sięgnięcia po przynajmniej pierwszą część. Może kiedyś to nastąpi, kiedy trafię na jakąś nieziemską promocję, choć w duszy modlę się, żeby łaskawie moja biblioteka ją zakupiła...
    "Osobliwy dom Pani Peregrine" - o książce tyle się nasłuchałam, że wyczekuję mojego spotkania z nią :) Tym bardziej, że ekranizacja się szykuje! A na amerykańskich stronach aż huczy o autorze.
    "Wariant" czytałam, ale powiem szczerze, że w moich oczach wypadł tylko przeciętnie. Historia z potencjałem, ale... niewykorzystanym. :(
    Ta publikacja o Jennifer, Liamie i Joshu strasznie mnie ciekawi, choć szczerze mówiąc, jeszcze nie słyszałam nic na jej temat, więc... :)
    "My dzieci z dworca ZOO" okazuje się, że mam w domu (niespodzianka) i też mnie ciekawią, bo już sporo się o nich nasłuchałam. :) Podobno wstrząsająca historia. Myślę, że jeszcze we wakacje, ba - w lipcu, się za nią zabiorę. :)
    "Drozdy" straaaasznie bym chciała mieć. Po prostu... ten autor i jego styl mnie intryguje. ;) Poza tym, coś tam już o nim czytałam i wiem, że jego książki mogłyby mi się spodobać. :)
    Stephen King - to obawiam się, nie moja działka. Strasznie nie lubię horrorów, choć zapisałam sobie na liście do wypożyczenia z biblioteki, jedną jego książkę. :) Przecież wszystkiego trzeba w życiu spróbować. :)
    Choć oglądałam film "Lśnienie" (koleżanka mnie zmusiła, a ja nie miałam pojęcia, że jest na podstawie jakiejś książki) i... taa. Zdecydowanie to nie moje klimaty.
    "Rodzina Casteel"! Kolejna książka z mojej listy bibliotecznej :) Autorkę podziwiam i czuję do niej wielki szacunek za jej patologiczną serię o Cathy. I jej synach.
    "Feed" - O Zeusie! Jak ja marzę o tej książce! :o Zombie, wojna, korupcja - coś dla Sherry - ZDECYDOWANIE. MUSZĘ zdobyć tą książkę. A poźniej najlepiej także kolejne dwa tomy :)
    "Mroczne szaleństwo" strasznie mnie ciekawi, chyba przez wzgląd na to, że słyszałam, iż jest tam motyw elfów. Aczkolwiek nie ufam nieznanym autorom, dlatego na razie się nie skuszę :)
    "Cyrk Nocy" również mam i mnie ciekawi. Niewykluczone, że niedługo się za niego wezmę, zanim ciekawość spali mnie żywcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "1001 filmów, które musisz zobaczyć" - ACH! Ale cudo dostałeś! Strasznie jestem ciekawa tytułów, które są zamieszczone w tej pozycji. I ciekawa jestem ile z nich oglądałam. :o Albo czy którykolwiek oglądałam..
      Uch, pamiętam że parę lat temu, niewykluczone, że gdy bylam jeszcze w podstawówce, zaczęłam czytać "Tunele" i mi się strasznie nie spodobały. Niedawno nawet chciałam spróbować znowu, ale... nie wiem. Czuję jakąś niechęć do tej serii..
      "Jeden dzień"! Też zamówiłam na fabryce. :) Wczoraj do mnie przyszedł i jestem z niego niesamowicie dumna, bo chcę oglądnąć film już od straaaasznie dawna ^^
      "Wyścig śmierci" był na promocji?! Dobrze, że o tym nie wiedziałam, bo pewnie bym zamówiła, a już teraz mój stan skarbonki waha się pomiędzy komedią a tragizmem. :o Autorkę cenię sobie za trylogię Drżenia, także pewnie i tak "Wyścig" kiedyś wyląduje u mnie na półce. :)
      Życzę super-miłego czytania i samych pozytywnych opinii :) A jeśli już musiałyby być jakieś rozczarowania - to oby było ich naprawdę mało :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      No proszę. Coś tak czułam, że się nie wyrobię w jednym komentarzu :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Co najmniej zabrałabym ci 80% książek z tego ogromnego stosu :) Moje 4 książki na stosie wydają się śmieszne :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile książek!!!!!!! Ojej, ojej, ojej!!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo czasu spędzasz na czytaniu książek? To się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w czytaniu wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. To wspaniałe wydanie "Osobliwego domu..." też mam, ale jeszcze nie przeczytałam. :/
    Ogólnie: nowe nabytki robią mega wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Co ja widzę ;-) U mnie taki stos pojawił się tylko raz i chyba już nie powtórzę tego wyniku ;-) Bardzo polecam "Piękne istoty", mnie ta historia urzekła, ale zła wiadomość jest taka, że ostatni tom nie wyjdzie bo wydawnictwo upadło :-( "Rodzinę Casteel" chętnie bym podkradła, bo też uwielbiam autorkę, za to "Mroczne szaleństwo, Proroctwo sióstr, Cyrk nocy i Jeden dzień też mam na półce, ale jeszcze czekają w kolejce do przeczytania :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to największy stos jaki do tej pory spotkałam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ho, ho, widzę iż ty również masz mnóstwo książek. Tylko, że ja do tego zbieram również mangi. Jednak gdybym miała powiedzieć co częściej ratowało mnie z dolin smutku, i rozpaczy to zdecydowanie książki. Co prawda nie przeczytałam wszystkich twoich postów, ale już mogę stwierdzić, że masz świetnego bloga i gratuluje ci pasji. Ja prowadzę dwa blogi, ale z opowiadaniami. Osobiście uważam, że są kiepskie i, że czytałam wiele lepszych książek, ale lubię pisać, więc piszę. Chętnie posłuchałabym twoich rad, więc podam adresy:
    http://nao6534.blogspot.com
    http://krainadiabolicznychserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Och, coś pięknego! Nie wiedziałabym od czego zacząć :D

    » minsjel.blogspot.com «

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej, jak zazdroszczę !
    chyba każdy czytelnik chciałby zakupić taki niewyobrażalny stos. :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nieźle stary! Ale bym czytał :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj ale bym miała frajdę!!
    Jak ja ci zazdroszczę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdrosna książkoholiczka wkracza do akcji! Też bym chciała tyle książek ;c Niestety rzadko jest tak, żebym mogła kupić sobie hurtem wszystko co chcę, zazwyczaj próbuję dostać to w bibliotece (ale oczywiście jak na złość nie mają!). A jak już kupuję, co mi się zechce, wychodzi jaś tak pojedynczo, a co za tym idzie - nie mogę się zdecydować! I w taki oto sposób moja lista do przeczytania rośnie z każdą chwilą, czego nie mogę powiedzieć o przeczytanych czy posiadanych, w kolejce do przeczytanua. Jakaś masakra. A na dodatek czasu na czytanie coraz mniej - matura się zbliża ;-; Muszę powtórzyć sobie lektury, ale niezbyt mi to idzie (gupi Mickiewicz, o.).
    Tak czy inaczej część z książek z Twojego stosu giganta saa chętnie bym przeczytała. Kilka pozycji już przeszło przez moje łapki. Osobliwy Dom na przykład to dość specyficzna książka, ale tak naprawdę wg mnie warto ją bardziej przejrzeć niż przeczytać. Historia jakoś mnie nie wciągnęła, za to te fotografie... brrr, wciąż mam ciarki jak o nich myślę. I widzę mój ukochany Wyścig Śmierci! Aż mi serce rośnie. Piękna książka, zakochałam się w niej totalnie. Gdyby nie przerażająca długość listy do przeczytania i to, że z reguły nie czytam po dwa razy tego samego... pewnie powtarzałabym ją ile wlezie. Tak, totalnie się w niej zakochałam i nic tego nie zmieni.
    Myślę, że będę tu zaglądać (i wyczekiwać recenzji Wyścigu *fangirling*) częściej, aż zaobserwuję, a co! Dopiero tu trafiłam, ale powiem Ci, że i szablon i tak ogólnie przypadło mi to tu wszystko do gustu. No a może to ta magia Maggie Stiefvater...? Whatever. Zrobię teraz małą reklamę. Też mam bloga z recenzjami, na którego chcę serdecznie zaprosić. Wystarczy klik! i przeniesiesz się na mojego bloga ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!
    Cupcake. z Bujając w obłokach książki czytamy

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! ZAzdroszczę kilku książek i z chęcią bym Ci je podebrała ;) Osobiście polecam "Piękne istoty". Moim zdaniem książka jest zdecydowanie lepsza od filmu, ale oczywiście jest to kwestia gustu ;) Gratuluję wspaniałych zdobyczy. Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiele z tych książek mam u siebie i przeczytałem. Powiem tak:
    *Chłopiec w pasiastej piżamie
    *Wariant
    *Drozdy 2 części
    *Lśnienie
    *Doktor sen
    Pierwsza kolumna najlepsza jak dla mnie choć druga zaczyna się Rodziną Castle .... Ajjjj dużo by pisać. Zapraszam do siebie po recenzje ;) http://przeczytane-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...