Obserwatorzy

niedziela, 13 lipca 2014

Trailer książki "Michael Vey 2. Bunt"

Kontynuacja powieści przygodowej o nadziei, lojalności, odwadze i miłości syna do matki. Michael Vey rozkochał w sobie tysiące amerykańskich nastolatków oraz ich rodziców i nauczycieli.

Prawdziwy hit w literaturze dla młodzieży.

"Niektórzy ludzie rodzą się mądrzy, inni piękni. Ja urodziłem się z elektryczną mocą.

Zostałem stworzony przez Korporację Elgen, która teraz ma zamiar mnie zniszczyć. Jednak porywając mi matkę Michaela posunęli się o krok za daleko.

Na szczęście mam przy sobie przyjaciół, którzy posiadają moce – mogą rzucać piorunami, resetować ludziom umysły, widzieć przez ściany i uśmierzać ból.

Razem stanowimy silną i nierozłączną drużynę."



Chcę przeczytać Michaela Veya: Bunt, bo bardzo lubię powieści tego typu, jednak bardzo mało takich czytam. Mam nadzieję, że w te wakacje to się zmieni.

Ps. ten post bierze udział w konkursie i liczy się w nim ilość komentarzy od Was, więc jeśli chcielibyście się przyczynić do mojej wygranej komentujcie, każdy może oddać jeden komentarz tylko jeden raz. Wiem ten wpis dodaję trochę późno, lecz liczę na małą pomoc, taki prezencik na urodziny od Was dla mnie  :D (14.07) a, i konkurs trwa dzień dłużej, czyli do 15- tego do północy.

54 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszego tomu nie czytałam, ale jakoś szczególnie zainteresowana nie jestem. :) Coś mnie niestety odpycha od tych książek, no ale. Powodzenia!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gustuję w książkach tego typu, ale blog ciekawy, a recenzje choć zwięzłe, to bardzo wyczerpujące i zachęcające do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale bardzo mnie zaciekawiła, więc chyba skuszę się na pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta zapowiedz mmie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymarzona lektura dla młodzieży z fantazją. Ale czy w takich tytułach jak....Calineczka nie trzeba użyć wyobraźni?
    Wyobraźnia zawsze mile widziana, nawet w gotowaniu. :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Młody człowieku ciekawie się zapowiadasz, tak trzymaj a ja trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłeś mnie tą serią i chyba sięgnę po tę książkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecę mojej młodszej kuzynce, na pewno się jej spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. O czyli masz dzisiaj urodziny, 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawa książka :) Powodzenia w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  12. No nareszcie czytająca młodzież. Książka to najlepsza przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Chcę przeczytać Michaela Veya: Bunt, bo bardzo lubię powieści tego typu, jednak bardzo mało takich czytam. Mam nadzieję, że w te wakacje to się zmieni" - mega kiepskie uzasadnienia. Jak możesz coś lubić, skoro tego nie czytasz?
    Wybacz złośliwość, ale jak robot spamujesz drugi dzień moje posty, nawet nie zadając sobie trudu, żeby się z nimi zapoznać, przeklejasz to samo zaproszenie. Zaprzestań tego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo, że nie przepadam za tego typu książkami, zainteresowałam się tym tytułem. Mam nadzieję, że wkrótce się na nią gdzieś natknę :)
    Tymczasem - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fana książka, ja ją jeszcze mam przed sobą ;)
    zapraszam do mnie: http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia :) trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerz zaciekawiłeś mnie. Sprawiłeś, że mam ochotę pójść do sklepu i kupić pierwszą część tej powieści. Znając mnie jutro pójdę pewnie do księgarni i kupię tą książkę. Bardzo ci dziękuję, to było niesamowite. Mam nadzieję, że wygrasz konkurs bo to świetny blog. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w konkursie, ziomek. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem maniaczką książek, więc zachęciłeś mnie do przeczytania jej *.* Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... czuję się zaciekawiona ;)
    Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  21. Boziu twoje recenzje są genialne! Jako książkholiczka z chęcią ją przeczytam. Jeśli dobrze zrozumiałam masz dziś urodziny a więc...NAJLEPSZEGO! Powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piszesz świetne recenzje, zachęcasz czytelników do czytania...
    Liczę na to, że uda Ci się wygrać ten konkurs :)
    Obserwuję i będę co jakiś czas zaglądać :P
    Zapraszam do siebie:
    http://this-is-love-30stm.blogspot.com/
    http://w-kregu-chaosu.blogspot.com/
    http://ryunneshinigamikenpachi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałam poproszona o skomentowanie, więc komentuję :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna recenzja i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam pierwszą część tej serii i raczej pozytywnie wspominam lekturę, chociaż trochę wad też znalazłam. Nie wiem jednak czy sięgnę po kontynuację, to nie do końca mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia i życzę wygranej:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc to nie słyszałam o tej serii, ale jest tak dużo książek wśród nas, że cóż się dziwić. Gustuje w tym gatunku, choć ostatnio mało go czytam, bo wzięłam się za czytanie Agathy Christie, ponieważ chciałam poznać jej twórczość... Tak czy inaczej, może kiedyś przeczytam :)

    Zapraszam do mnie: http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej serii, ale brzmi zachęcająco :D
    Powodzenia życzę :D
    Zapraszam do mnie http://serafinsdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie słyszałam o takiej książce. Bardzo lubię czytać, więc pewnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej książki, ale korzystając z okazji polecam Mate Green Caliente. Jeżeli ktoś lubi zdrowe napoje i imbir niech śmiało próbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszę komentarz, powodzenia w konkursie :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia w konkursie :)
    Nie znam tej książki, ale wydaje się być spoko :)

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kurczę, spóźniłam się. :/
    bynajmniej mam nadzieję, że wygrałeś bo książka wydaje się być naprawdę interesująca. :)
    pozdrawiam, Healy

    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia ;3 Książka wydaje sie być fajne ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję wszystkim, udało mi się zająć 3 miejsce <3

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...