Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Problem z bloggerem ...

 Piszę dziś do Was z pewnym problemem, niedużym, lecz bardzo utrudniającym mi kontakt z Wami.  Postaram się wszystko opisać. Od wczoraj wyświetla mi się na stronie głównej bloggera tylko jeden najnowszy post, gdy klikam : Wyświetl Więcej to nic nie reaguje, nie sądzę aby był to problem komputera, bo próbowałem na telefonie - żadnych zmian, zmieniłem przeglądarkę - nadal to samo ... Dam wam screena o co mi chodzi.

Wam też się tak wyświetla? Jeśli umiecie pomóżcie, będę wdzięczny :)

11 komentarzy:

  1. Mam tak samo - to chyba jakiś wewnętrzny problem strony bo mam tak od 2 dni
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam to samo od dwóch dni, więc to musi być wewnętrzny problem. Mam nadzieję, że szybko zostanie naprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacerując dziś po blogach zauważyłam, że wielu blogerów ma dziś ten problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam taki problem, coś się psuje w blogerze nie dobrze
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To samo. Myślę, że Google znów coś niedobrego wyczynia z Bloggerem...

    OdpowiedzUsuń
  6. I mam to samo, tak więc to wina bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś działa :) Ale do przeglądania nowych postów używam Bloglovin, zawsze działa i wszystko mam przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też to miałam, na szczęście już po problemie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miał to samo - na szczęście już wszystko okej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak miałam, ale już jest dobrze, na szczęście.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...