Obserwatorzy

czwartek, 5 czerwca 2014

30 Day Book Challenge : Day 04



Dzisiejszego, słonecznego dnia zapoznacie się z  Najlepszą książką z mojej ulubionej serii czyli Igrzysk śmierci. Tutaj link to tego dnia w którym mówiłem dlaczego kocham Igrzyska klik.
Po małej przewadze wygrało :  W pierścieniu ognia.   

Być może nie wszyscy wiedzą o czym jest ta część, wiec pokrótce napisze :
W tej części Katniss wraz z siostrą i mamą mieszkają w Wiosce Zwycięzców. Sąsiadują z nimi Peeta oraz Haymitch. Jak co roku wygrani muszą odbyć Tournee pomiędzy dystryktami. Pewnego dnia dowiadują się, że przez ich ,,wymuszenie wygranej " zaistniała fala zamieszek. W miedzy czasie trwają przygotowania do 75 , jubileuszowych Igrzysk Śmierci! Na każdą większą rocznice w kopercie która została spisana kilkadziesiąt lat temu istnieje niespodzianka, zadanie które w jednym momencie zmieni kolej rzeczy i świat stanie na głowie.Co będzie w kopercie? Do czego przyczynia się te zamieszki?
No już wiecie...   i nie wiem tak naprawdę dlaczego wygrała, każda cześć jest świetna. Ta miała trochę ciekawszą planszę. Podobało mi się to, że autorka nie tylko skupiała się na jednym elemencie. Pomysł  połączenia zamieszek był świetny , a potem kolejnych igrzysk.  Już
pisałem kiedyś recenzje więc nie będę znów tego wałkował . To tyle.

15 komentarzy:

  1. Moja ulubiona seria to np. Zwiadowcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z nią wreszcie zapoznać :)

      Usuń
  2. To również i moja ulubiona część! Uważam, że pierwsza jest niesamowitym wstępem, natomiast "Kosogłos" podobał mi się najmniej. "W pierścieniu ognia" łączy najlepsze cechy jedynki i trójki i dlatego jest niesamowite :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same zdanie:)

      Usuń
  3. Ja co prawda oglądałam tylko pierwszą część tej trylogii, mimo to już mogę śmiało powiedzieć, że ,,Igrzyska śmierci'' są świetne. Na mnie zrobiły piorunujące wrażenie i nie mogę doczekać się filmowej kontynuacji. Na książki też pewnie przyjdzie czas, ale jeszcze nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest druga część, a kosogłos będzię w listopadzie .

      Usuń
  4. Mam w planach całą trylogię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała trylogia jest cudowna i w sumie chyba również najbardziej lubię W pierścieniu ognia ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trylogia ta jest jedną z moich ulubionych! Długo nie czytałam książek, które miałyby tak ciekawą fabułę i tak dobrze wykreowanych bohaterów... Naprawdę warto tą trylogię przeczytać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu mam ochotę do poznania całej trylogii. Może w końcu nadarzy się do tego okazja :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko nadejdzie ci okazja, bo to świetna seria :)

      Usuń
  8. Ja również uwielbiam ten tom, cudowna arena <3 A i film był świetny - najwierniejsza adaptacja, jaką kiedykolwiek widziałam.
    Zapraszam też do mnie w wolnej chwili: http://wszystkie-ksiazki-mojego-zycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...