Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

30 Day Book Challenge : Day 03



Dziś będzie bez zbędnego rozpisywania się na wstępie. Przejdziemy od razu do sedna sprawy czyli : Mojej ulubionej serii. 


W dwóch pierwszych dniach pisałem o książkach, które tez były pierwszymi tomami z serii  , lecz jednak one nie wygrały.  Zwycięzcom okazała się seria trzech ksiazek, wiecie już jakie? Tak, to Igrzyska Śmierci !

Prawdę mówiąc książka "Igrzyska Śmierci" zapoczątkowała moją manie kupowania ksiazek. Jasne, że wcześniej czytałem, bo robię to od zawsze, ale lektury wypożyczałem z biblioteki lub pożyczałem od znajomych. Dlaczego lubię tą trylogie bardziej od wszystkich?
 W bardzo wielu przypadkach jest tak, gdy jest saga, seria czy trylogia  to tylko pierwsza książka jest dobra a kolejne części są już gorsze. W tym przypadku na szczęście tak nie jest, każda cześć trzyma poziom poprzedniej. Fabula jest bardzo oryginalna, oczywiście na każdej stronie coś się dzieje, czytelnik nie da rady się znudzić.  I powiedzcie mi teraz, czy jest ktoś na tym świecie co nie słyszał o tej trylogii? Raczej nie mógł, bo na podstawie ksiazki powstały dwa piękne filmy, a trzeci jest w trakcie realizacji, jest pełno gadżetów, miedzy-innymi  plakaty, naszyjniki z kosogłosem, biografia (którą właśnie czytam), podkładki pod mysz, poduszki, ubrania, a nawet i figurki - ależ są świetne, aż dam wam zdjęcie :) 
Musicie mi koniecznie napisać czy waszą ulubioną serią  też są Igrzyska Śmierci.

37 komentarzy:

  1. "Igrzyska Śmierci" zawsze będą u mnie na pierwszym miejscu, mimo że uwielbiam też mnóstwo innych cyklów, ten jest dla mnie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie pobije tej trylogii. Ona ma swoją niezaprzeczalną magię i morał, który pozostaje na długo w głowie ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam "Igrzysk Śmierci", tylko widziałam film. Ja mam inną serię ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapewniam, że książka jest jeszcze lepsza od filmu. Jeśli będziesz miała okazje przeczytać - to przeczytaj.

      Usuń
  3. Oczywiście czytałam, bardzo mi się spodobało chociaż ostatni tom najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałem mi każda cześć się bardzo podobała, jednak gdybym już musiał wybrać najgorszy tom, to wybrałbym właśnie ostatni.

      Usuń
  4. Igrzyska zacna seria, ale moją ulubioną nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka seria jest Twoją ulubioną ? :)

      Usuń
  5. Nigdy się nie zastanawiałam nad ulubioną serią, ale sądzę tą brałabym pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym brał jeszcze pod uwagę sagę Kwiatów na poddaszu :)

      Usuń
  6. U mnie ulubiona to oczywiście Cmentarz Zapomnianych Książek, ale na 2 miejscu na pewno znalazłyby się Igrzyska i wiele, wiele innych serii.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wreszcie zapoznać z tą serią...

      Usuń
  7. Igrzysk nie czytałem, ale (ZBRODNIA) oglądałem film i był całkiem dobry. Dla mnie ulubioną serią jest "Pieśń lodu i ognia" Georga R.R. Martina, po potu epic!
    Pozdrawiam i zapraszam - Michał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za taką fantastyką, może za jakiś czas ...

      Usuń
  8. Ulubioną to nie, ale jest naprawdę świetna. Trzecia część mnie najbardziej rozczarowała.

    Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi wyzwaniami :) Jeśli chodzi o serię - to "igrzyska śmierci" są fajne, ale nie cudowne. Na pewno w ciekawy sposób został przedstawiony świat , no i "kosogłos" bardzo przejmująca część - długo byłam w szoku po zakończeniu. Ja osobiście wolę "pieśń lodu i ognia" Martina, bądź powrót do klasyki, czyli do "władcy pierścieni" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja pisałem wyżej, nie przepadam za taką fantastyką.

      Usuń
  10. Och, Igrzyska!
    Bardzo lubię trylogię o igrającej z ogniem, ale nie jest ona moją ulubioną ;)
    Czekam na kolejny dzień z tego cyklu ^^

    recenzje-ksiazek-i-wiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawią się kolejne dni :)

      Usuń
  11. świetny blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taki spam powinnaś być usunięta, jestem niemal pewny, że nie zytałaś mojego postu. Ostatni raz taki komentarz zostawiam.

      Usuń
  12. Bardzo tutaj u Ciebie przyjemnie ;) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Igrzyska są naprawdę dobre i jestem fanką zarówno książek jak i filmów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak, filmy też są wyjątkowo dobre, czekam na Kosogłosa.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Igrzyska śmierci" jest bardzo fajną serią , ale do najlepszej jej nie zaliczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mi się ogromnie podobała.

      Usuń
  16. "Igrzyska śmierci" - super!
    Życzę miłego czytania i pozdrawiam,

    W.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z serią jeszcze nie miałam okazji się zapoznać. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się nadrobić zaległości. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznaj się z nią jak najszybciej :)

      Usuń
  18. Bardzo sobie cenię "Igrzyska", ale jeżeli miałabym wskazać swoją ulubioną serię, to wybrałabym sagę wiedźmińską albo cykl "Patrole" Łukjanienki. Mam słabość do fantastyki i tyle... ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...