Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

30 Day Book Challenge : Day 02

Miało być codziennie i jak zawsze odezwała się moja niesystematyczność. No dobrze, przejdźmy do dzisiejszego hasła. Powiem wam dzisiaj o książce, którą przeczytałem więcej niż trzy razy.   

Uwaga, uwaga po głębszym zastanowieniu stwierdziłem, iż nie czytałem żadnej ksiazki więcej niż trzy razy, jednak myślę, że mógłbym zaliczyć jedną z pozycji która została przeczytane prze zemnie nie więcej , a właśnie trzy razy.
Jest to wszystkim nam znany Harry Potter i Kamień Filozoficzny napisany przez  J. K. Rowling. Jest to książka do której się wraca.
Całą serie czytałem tylko raz, jednak tą aż trzy. Co jest w niej takiego ciekawego?
Seria J.K. Rowling nie jest tylko głupią bajeczką. Jest powieścią, która zmienia patrzenie na świat każdego, kto jest w stanie wczuć się w akcję dzieła J.K. Rowling. Treść zawiera mnóstwo prawd moralnych i pokazuje nam co jest w życiu najważniejsze. Dlatego apeluję: Jeśli jeszcze nie zagłębiłeś się w treść przygód Harry'ego Pottera, nie czekaj! Zrób to! Warto!
 To zmieniło moje życie. Dowiedziałem się, że w życiu jest odwaga, a najpotężniejszą magią jest miłość. Tego nauczył mnie sam Harry. Ron i Hermiona nauczyli mnie, że nie ma nic piękniejszego niż przyjaźń, ta z głębi serca.
Teraz już wiecie co w niej takiego jest. Cała moja przygoda zaczęła się właśnie gdy będąc w trzeciej klasie znalazłem pod choinką paczuszkę, a w niej Harr'ego, od razu wiedziałem że to coś dla mnie, po czym zacząłem zagłębiać się w tym magicznym świecie. Później po przeczytaniu całej serii znów czytałem :)  Trzeci raz byli w tym roku gdy chciałem sobie przypomnieć emocje towarzyszące przy czytaniu (było warto, wszystkie wspomnienia wróciły na nowo).
Takim sposobem poznaliście książkę którą przeczytałem 3 razy. A wy macie taką książkę?

12 komentarzy:

  1. Ja żadnej książki nie czytałam nawet dwa razy a mowa o trzech. Za dużo gromadzę nowości i nie starcza mi czasu na powrót do poprzednich, raz przeczytanych powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, akurat z Harrym był wyjątek :)

      Usuń
  2. A ja bardzo często czytam ksiażki po kilka razy, wiele by się takich znalazło, które trzy razy przeczytałam. :) Ale Harrego nie lubię aż tak - no chyba że Zakon Feniksa :) Fajnie ze wracasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wole poznawać nowe lektury, niż tkwić cały czas w tych samych. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Uwielbiam Harry'ego Pottera i również od czasu do czasu do niego powracam ;) Gdybym miała wymienić książkę, którą czytałam więcej niż 3 razy byłaby to bez wątpienia każda z serii o tym czarodzieju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tylko znalazłem czas na powtórkę pierwszej części.

      Usuń
  4. Zgadzam się w 100%! Sama właśnie jestem przy IV tomie Harrego Pottera i jestem w siódmym niebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz po raz pierwszy? Jeśli tak to ci bardzo zazdroszczę :)

      Usuń
  5. Też czytałam akurat tę część chyba z 3 albo nawet 4 razy ;) To chyba dlatego, że to jest jedyną, którą miałam na własność i zawsze przyjemnie mi się do niej wracało. Czasami zdarza mi się coś czytać kilka razy - dla przypomnienia, gdy naprawdę nie mam co czytać lub gdy mam na nią wybitnie ochotę :) Ostatnio zdarza mi się to coraz rzadziej, bo ciągle coś wypożyczam i na powtórki nie mam czasu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam bardzo dużo ksiazek i tez nie mogę sobie pozwolić na powtórki.

      Usuń
  6. Nie czytałam Harrego i 3 razy żadnej ksiażki. Ale dwie ksiazki przeczytałam 2 razy - takie staro-młodzieżowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam czy czytałem coś 2 razy ;p

      Usuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...