Obserwatorzy

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

30 Day Book Challenge : Day 01


Żeby wynagrodzić Wam tą nieobecność, postanowiłem, że będę dodawał codziennie przez te 30 dni ( jednak zależy od czasu i obowiązków)  właśnie takie wpisy. Mam nadzieje, że ten pomysł wypali i poznacie mnie lepiej, a blog nie będzie świecił pustą. Tak właściwie przeczytałem już kolejne pytania i widzę, że czym dalej tym trudniej. Oczywiście jeśli ktoś się chce w coś takiego zabawić - ŚMIAŁO! :) No dobrze dziś pora na :
Najlepszą książkę, którą przeczytałem w ubiegłym roku.


Miałem w myślach dwie książki, jednak po argumentach za i przeciw wygrały bezapelacyjnie  : "Kwiaty na poddaszu".  Ta książka jest tak dobra, że na pewno wygra też w innych nominacjach. Zacznijmy od tego, że:
- ubóstwiam autorkę i darze ją  naprawdę wielkim szacunkiem za to, że za jej pośrednictwem powstała tak piękna seria (jednak nie najlepsza - jako serie ocenia się całość a pierwsza cześć była na wysokim poziomie, lecz  druga i reszta już bardziej przeciętnie.) Ostatnio powstała właśnie tez nowa seria, której jestem bardzo ciekawy, nawet już zamówiłem Rodzinę Casteel, teraz czekam na przesyłkę. Chyba jutro dojdzie :)) Oczywiście zobaczycie w stosiku, ktory będzie już niedlugo.
- fabula kwiatów jest jedną z najbardziej oryginalnych i szokujących ksiazek jakich miałem okazje przeczytać.
- emocje które w serii występują pozostają w głowie niemal na zawsze. Jednym z wydarzeń chodziłem skołowany przez kilka godzin. Nie będę spolerować, jednak ci którzy czytali będą wiedzieć o co chodzi. ( chodzi mi o końcowe wydarzenie).

Dzieci uwięzione na poddaszu, przez kilka lat pod nadzorem babki - fanatyczki. Wydawało by się, że nie jest to książka  dla kazdego, jednak ja jestem pewien, że seria w pełni was pochłonie. Mam nadzieję, że zachęcę was choć trochę  tą sagą rodzinną i poznacie pióro autorki bo jest naprawdę dobre.

14 komentarzy:

  1. Cała saga czeka na mojej półce na swoją kolej. Zaopatrzyłam się już nawet w "Rodzinę Casteel". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam Twojej najlepszej książki ubiegłego roku, ale chyba taki film jest jeśli się nie mylę. A książke jeśli się nią natknę to przeczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, nawet dwa - jeden już starszy, a drugi z 2014r. Ten starszy jest naprawde kiepski. Nowego nie oglądałem.

      Usuń
  3. Hmm... kolejne pochwały! No chyba będę musiała przeczytać. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach, ale kiedy przeczytam, to nie mam pojęcia, mój stosik jest niemiłosiernie ogromny, a ostatnio doszedł kolejny, choć malutki, to i tak nie wróży to nic dobrego, chyba, żeby patrzeć z czytelniczego punktu widzenia, to całkiem inaczej to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałeś nominowany do LBA :) Więcej informacji znajdziesz na: http://mobscene69.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałeś "Kwiaty"? Gratuluję dojrzałości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich kontynułacje także, bardzo dziękuję.

      Usuń
  8. I'm pretty pleased to uncover this site. I need to to thank you for
    ones time just for this fantastic read!! I definitely loved every part of it and I
    have you book marked to check out new stuff on your website.


    my webpage: Garcinium

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...