Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Wyniki konkursu !!!

Po ostatnim poście, znowu na chwile znikłem, powód ? - Damian wypoczywał w Krakowie na feriach :D
Ale to nie o tym teraz, tylko o wynikach. Zgłosiło się bardzo dużo osób i z powodu mojego lenistwa uruchomiłem maszynę losującą :)  Najpierw zobaczmy listę uczestników :
  1. Ola C.
  2. awiola
  3. Hania P
  4. Moje książki
  5. Oli
  6. Basia Pelc
  7. Niko N.
  8. Agnes Recenzentka
  9. Kasia S
  10. Patrycja Waniek
  11. Ema Pisula
  12. Katarzyna Meres
  13. Aga Czekaj
  14. Daria CreatedEternity
  15. Marta Kor
  16. Anna Kozak
  17. Patka
  18. Julia Kopeć
  19. Dante
  20. Kinga G.
  21. Rita Hemmings
  22. Scarlett
  23. Mała Pisareczka
  24. Natalia Blogerka
  25. Akane Kareu
  26. Marta Marple
  27. Doomisia♥
  28. dracula
  29. Natalia Łubińska
  30. Zuza B
  31. Le Sherry
  32. Paweł Richert
  33. Joanna S
  34. Domcia2304
  35. Polaris
  36. DoXxil
  37. Agnieszka Małesa
  38. Magnolia044
  39. Lustitia
  40. cyrysia
  41. TheDeliratio
  42. Ayumio
  43. Radosław Kowalski
  44. Smell of books
  45. Sylwia L
  46. Stray
  47. Potwory i spółka
  48. Ktoś ważny
  49. Nikola Grudzień
  50. Sophia O.
  51. Akacja423
  52. Donna Webner
  53. Da Vincia
  54. Wiki
  55. Aga CM
  56. Sardegna
  57. Bibliofilka
  58. Salwinia
  59. Milena M
  60. Karolina Furgacz
  61. Alicja Gruca
  62. Alicja Gruca
  63. Megi
  64. Nata lia
  65. Paulina G
  66. Be Strong
  67. Kinga Włudyka
  68. Invisible
  69. Iwi Chan
  70. Caireann Devin
  71. hanka-blog-handmade
  72. Wiktoria Kotowata
  73. Gusia
  74. Missisipi
  75. i-zi
  76. Adriana B
  77. caput alterum
  78. recenzencki
  79. blimka1
  80. OnlyOne
  81. Ametystowa Orchidea
  82. Diana Górska
  83. Stella Aga
  84. Małgorzata Zaczytana
  85. vesper lizbark
  86. mojedamskiemysli
  87. Agnes Dolores
  88. Magdalena B
  89. Zapisane kartki...
  90. Anita B.
  91. AmyColl
  92. Gwenny, Clary & Bella
  93. ami.
  94. amatris
  95. Marika
  96. BlackorWhite55
  97. Alex di Laurentis
  98. Edyta Chmura
Ufff teraz nastawiam maszynę losującą i BUM, wiem już kto wygrał, zresztą zobaczcie sami:  (po kliknięciu obrazek powiększy się)
A wiec wszem i wobec ogłaszam iż numerem 48, a zarazem zwycięzcą mojego konkursu jest osoba o nicku :  "Ktoś ważny" 

Już wysyłam do Ciebie wiadomość, a Wam wszystkim dziękuję za tak duże zaangażowanie. Miłych walentynek! I co kiedy następny konkurs? :D 

38 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Szkoda, że mnie się nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudno, każdemu się nie dogodzi :D

      Usuń
  2. Gratulacje :) ...szkoda że nie 38 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no niestety o 10 numerków wyżej :D

      Usuń
    2. w tym roku niestety nie mam szczęścia w konkursach :( ale nadal biorę w nich udział :)

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcy i gratuluję organizatorowi konkursu takiej aktywności! :o
    Miłego czytania! :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratulacje dla zwyciezcy :)

    Jestem pierwszy raz, ale bardzo fajny blog i super zdjecie profilowe!
    Pozdrawiam i bede obserwowac,
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam bardzo blisko ;D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzcy! A teraz czekamy na kolejny miły gest wydawnictwa, prawda? ;D Pewnie ze czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) kolejny? tamte ksiazki sprezentowałem sam, tak właściwie miałem kupon 50 zł wygrany :D

      Usuń
    2. O popatrz, musiałam Cię źle zrozumieć ostatnio, przepraszam! :)

      Usuń
  8. Byłam tak blisko ;-;
    Tak czy siak, wielkie gratulacje dla zwycięzcy! I miłego blogowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkursy są fajne. Jednak żebyś nie miał kiedyś przykrej niespodzianki - loterie są nielegalne. Polecam więc konkurs z jakimś zadaniem (nawet bardzo prostym).

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...