Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

Stosik na luty :)

Mamy już luty, jejku jak ten czas szybko leci ... dopiero co zegnaliśmy stary rok i witali nowy fajerwerkami. No cóż, żyje się dalej. Dziś sprezentuje Wam stosik na luty.


  1. Ocal Mnie od Złego - Gilbert Alloma - Kupione na stronie Znak, podajże ze za 7 zł.
  2. Opiekunka Grobów - Melissa Marr - wygrana w konkursie. 
  3. Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick - już przeczytane i zrecenzowane na kartce, muszę przepisać na bloga. Jedna z lepszych ksiazek jakie czytałem.
  4.  Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick - promocja, kupione za połowę ceny. 
  5. Przez burze ognia - Veronica Rossi - j.w 
  6. Piąta fala - Rick Yancey - j.w  
  7. Czas Żniw - Samantha Shannon - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non
  8. Minione życia - Wojciech Baran - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa   Novae Res 
  9. Ciemna strona oświecenia - Adam Podkowa - j.w
  10. Intruz - Stephenie Meyer - do recenzji od grupy  Publicat S.A.
Ponadto dostałem jeszcze cztery gazety od Colorful Media



  Czytaliście jakieś ksiazki? Polecacie, odradzacie ? 


60 komentarzy:

  1. Czytałam "ocal mnie od złego" i dalej jestem w szoku, po przeczytaniu tej książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że mi też się tak spodoba .

      Usuń
  2. "Opiekunka grobów", "Przez burze ognia" oraz dwie książki Matthew Quick'a chciałabym przeczytać :)
    Poza tym zazdroszczę magazynów :P
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik! Czytałam "Intruza".

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie czytałam żadnej z tych książek ale chętnie sięgnęłabym po "Czas żniw".

    Przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem żniw zapoznam się już niedługo. Dziękuję.

      Usuń
  5. Ja czytałam "Intruza" i zdecydowanie polecam. Jedyne czego żałuję, to to że najpierw obejrzałam film i z góry znałam fabułę i zakończenie. Niemniej dobrze się bawiłam i niejednokrotnie wzruszyłam przy tej lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez oglądałem film ale już bardzo dawno, bo zaraz po premierze i niewiele z niego pamiętam.

      Usuń
  6. Jaki ładny stosik! :)
    Magazyny już przeczytałam (czytałam Deutsch Aktuell, English Matters).
    ''Piąta Fala'', ''Czas Żniw'', ''Przez Burze Ognia'' to powieści, które są bardzo dobre i które są jedne z moich ulubionych.
    ''Intruz'' nie przypadł mi do gustu.
    Chciałabym przeczytać książki M. Quicka, jestem ich bardzo ciekawa.
    Życzę miłej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiazki M.Quicka są świetne, przeczytaj je jak najszybciej !

      Usuń
  7. Książek nie czytałam, ale podejrzewam że magazyny będą ciekawe. Jennifer *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", " Poradnik pozytywnego myślenia", "Przez budzę ognia" i oczywiście "Intruza". Polecam wszystkie te książki. Masz świetny stosik, szczególnie zazdroszczę "Piątej fali" :)

    Pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się ich już doczekać :)

      Usuń
  9. Witaj :)
    Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to chciałabym Cię zaprosić do udziału w moim autorskim - Czytam Opasłe Tomiska
    szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam Intruza i polecam. Poleciłam koledze (lat 33),który do tej pory mi mówi, że nie może uwierzyć w to, że ta książka tak mu się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mam nadzieje ze mi tez się tak spodoba :D

      Usuń
  11. Czytałam "Intruza" i jak najbardziej polecam. Świetna książka. :) A zazdroszczę "Przez burze ognia" i "Poradnik pozytywnego myślenia" :) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Czasu żniw i Niezbędnika obserwatorów gwiazd. Na mnie tez czeka Ocal mnie od złego, ale nie mam pojęcia , kiedy to przeczytam. Mogę Ci polecić Intruza. Jest naprawdę rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbędnik już przeczytałem. Śliczna książka.

      Usuń
  13. Czytałam jedynie "Intruza" i mogę szczerze polecić Ci tę książkę! Kompletnie inna Meyer, niż sądziłam. Kilka lektur z Twojego stosiku mam w planach przeczytać, a czasopisma już od jakiegoś czasu kuszą mnie, by po nie sięgnąć.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, o wiele lepiej napisana książka niż zmierzch.

      Usuń
  14. O jej! Masz Opiekunkę grobów :-) Koniecznie zacznij o niej i podziel się wrażeniami na blogu :-)
    Zapraszam http://mbzapisanekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujący stosik. Przyznam, że na kilka pozycji też mam chętkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam żadnej, niestety :c.
    Ale na pewno sięgnę po "Intruza", "Czas żniw", "Poradnik pozytywnego myślenia" (obejrzałam ekranizację), "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Ocal mnie od złego" i pewnie przeczytam także "Opiekunkę Grobów" ;).

    A co do magazynów - Jennifer Lawrence na okładce *o*.
    Zazdroszczę Ci tylu książek ^^.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same świetne pozycje! :) A "Intruz" jest super, o ile nie oglądałeś jeszcze filmu. Film może Ci go nieco zniekształcić. No to życzę Ci Damianie przyjemnej lektury tego pięknego stosiku! :) A czasopisma wydają się bardzo pożyteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałem film ale zaraz po premierze i już niewiele z niego pamiętam, wiec myślę ze to nie będzie przeszkód.

      Usuń
  18. Same ciekawe tytuły, wszytko bym przeczytała oprócz " Intruza", bo jedynie jego mogę odhaczyć z twojego stosiku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wypatruj recenzji :)

      Usuń
  19. Intruz jest świetny, ale ostrzegam, że pierwsze 100 stron strasznie się wlecze...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze polecam "Piątą Falę" i "Czas Żniw". :) Mnie się strasznie podobały. :) Poza tym, przyjemnie się czytało "Poradnik pozytywnego myślenia" i "Intruza". A przynajmniej od 13 rozdziału, w drugim przypadku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Intruzie jestem na 9 i mam dość :D

      Usuń
    2. Uch, uwierz mi - ja prawie tą książką rzuciłam o ścianę, gdy ją czytałam. :o Ale na szczęście - bohatereczka przestała się mazać, wzięła się do roboty i... powiem ci, że później po 13 rozdziale akcja powoli zaczyna się rozkręcać. Pod koniec książki już nie pamiętałam za co byłam na nią zła ^^
      Także życzę wytrwałości!
      Pozdrawiam!
      Sherry

      Usuń
    3. Uda mi się na pewno, musi :D ona się marze? ja tam na razie nie wiem co czytam :p

      Usuń
  21. Czytałam "Intruza" oraz "Piątą falę" i muszę powiedzieć, że obie są naprawdę dobre. Choć pierwsza bardziej przypadła mi do gustu. Odnośnie "Czasu żniw" na razie się nie wypowiem, bo jestem w trakcie :) Zazdroszczę "Poradnika pozytywnego myślenia" i "Przez burze ognia" *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intruz na razie nie przypada mi do gustu.

      Usuń
  22. Świetny stosik, ale widzę, że czytałam z niego tylko Intruza :)
    Chętnie sięgnęłam bym po ' przez burzę ognia' gdyż posiadam w domu drugi tom, a wiadomo że najpierw muszę pierwszy przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, najpierw pierwsza cześć.

      Usuń
  23. Wiele ciekawych pozycji:) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam "Intruza", a "Czas Żniw" mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej info, u mnie ;)

    http://recenzjeoptymisty.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Intruza uwielbiam! Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przez burze ognia - Veronica Rossi - na pewno przeczytam, bo trailer książki jest naprawdę świetny.
    Czas Żniw - Samantha Shannon - podobno bardzoooo fajne :D Nie mogę się doczekać twojej recenzji ^^
    Intruz - Stephenie Meyer - czytałam, bardzo dobra książka, choć po upływie tych hmm 3 lat? Nie pamietam już raczej nie przeczytam jej ponownie, ale wtedy pochłonęłam ją w około 2 dni :D

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam, że taki stosik i ja bym chętnie u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Przez burze ognia" leży u mnie na półce i pokrywa się kurzem. Jakoś nie mogę się za to zabrać, ale moja przyjaciółka twierdzi, że jest naprawdę fajne;)
    P.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...