Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Zapowiedzi i nowosci wydawnicze... #2




Premiera:10.01.2014 
Charles Brokaw - Kod wzgórza świątynnego
Dawny przyjaciel Thomasa Lourdsa, profesora lingwistyki, wzywa go do Jerozolimy, by przyjrzał się zabytkowemu tekstowi. Najwyższy Przywódca Iranu zamierza przejąć ten dokument. Wierzy, że tajemniczy tekst skrywa sekret, który pozwoli jej właścicielowi rządzić całym islamskim światem i rozpętać świętą wojnę jakiej świat jeszcze nie widział. Profesor Lourds zamierza ocalić cywilizację, podczas gdy jego wrogowie chcą doprowadzić do jej zagłady.

Kolejna część bestsellerowej serii według magazynu New York Times, wydana po „Kodzie Atlantydy” i „Kodzie Lucyfera”, spodoba się czytelnikom, których interesują historia oraz poszukiwanie skarbów na Świętej Ziemi. „Kod Wzgórza Świątynnego” to doskonała propozycja dla fanów Dana Browna, Brada Meltzera, Jamesa Rollinsa i Steve'a Berry'ego.


Premiera : 14.01.2014

 Agnieszka Pietrzyk - Urlop nad morzem

Beata i Marcin mają problemy finansowe, w tym roku rezygnują więc z wyjazdu na wymarzone zagraniczne wakacje. Pomocą służy im stara znajoma i proponuje klucze do niedawno kupionego domu nad morzem. Urlop spędzony w listopadowej aurze, w małym nadmorskim miasteczku być może wreszcie pozwoli im wypocząć. Stary dom kryje na poddaszu pełno przykurzonych rupieci, których plądrowanie sprawia Beacie niesamowitą radość. W jednej ze starych książek odnajduje list, który zdaje się zawierać mroczną tajemnicę. A może to tylko niewinny żart?Z pozoru nudne wakacje zamieniają się w kryminalne śledztwo w którym trzeba będzie poznać przeszłość miasteczka oraz wysłuchać wielu historii. Są bowiem miejsca, które nie chcą zapomnieć.

Premiera: 15.01.2014
James Dashner - Lek na śmierć. Tom 3

„Lek na śmierć” to długo wyczekiwany finał bestsellerowej trylogii Jamesa Dashnera „Więzień Labiryntu”. Przed tobą jeszcze więcej fałszywych tropów, przygód, niebezpieczeństw i maksymalnej dawki adrenaliny. Czy poznasz odpowiedzi na wszystkie pytania czy będziesz miał ich jeszcze więcej? Poznaj całą trylogię zanim zobaczysz ją na ekranie kinowym. Premiera filmu „Więzień Labiryntu” już jesienią 2014 roku!Thomas wie, że DRESZCZowi nie można ufać, ale oni twierdzą, że czas kłamstw już się skończył, że zebrali w toku Prób wszystkie dane, jakie dało się zebrać, a teraz chcą przywrócić Streferom pamięć, bo potrzebują ich pomocy w ostatecznej misji. Streferzy muszą dobrowolnie pomóc uzupełnić mapę, która pozwoli stworzyć lek na Pożogę. DRESZCZ nie wie jednak, że stało się coś, czego żadne Próby i żadne Zmienne nie pozwoliłyby przewidzieć. Thomas przypomniał sobie dużo więcej, niż przypuszczają. I wie, że nie może wierzyć w ani jedno słowo z tego, co twierdzi DRESZCZ. Czas kłamstw już się skończył. Ale prawda jest bardziej niebezpieczna, niż Thomas kiedykolwiek mógł sobie wyobrazić. Czy ktokolwiek przetrwa poszukiwania leku na śmierć?



Premiera: 15.01.2014
Sara Shepard - Nigdy, przenigdy

Niewiele pamiętam ze swojego życia, pozostały zaledwie przebłyski wspomnień. Wiem jedno: nie tak dawno miałam wszystko – wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i kochającą rodzinę. Teraz Emma, moja siostra bliźniaczka, zajęła moje miejsce i desperacko próbuje rozwikłać zagadkę mojego zniknięcia. Jednak czuje, że ktoś śledzi każdy jej ruch... Sara Shepard to autorka bestsellerowej serii „Pretty Little Liars”. Jej nowe ekscytujące powieści z cyklu „The Lying Game” o sekretach i kłamstwach zdobyły rzesze fanów na całym świecie. Na ich podstawie nakręcono serial telewizyjny pod tym samym tytułem.



Premiera: 15.01.2014
Mitch Albom - Zaklinacz czasu

Spróbujcie wyobrazić sobie życie bez odmierzania czasu. Pewnie nie potraficie. Zawsze wiecie, jaki jest miesiąc, rok, dzień tygodnia. A jednak przyroda nigdy nie zwraca uwagi na czas. Ptaki się nie spóźniają. Pies nie patrzy na zegarek. Sarny nie martwią się kolejnymi urodzinami. Tylko człowiek odmierza czas. Tylko człowiek odlicza godziny. I właśnie dlatego jedynie człowiek doświadcza paraliżującego strachu, którego nie zniosłoby żadne inne stworzenie. Strachu przed tym, że zabraknie mu czasu. "Zaklinacz czasu" to piękna opowieść na miarę "Alchemika" – książka, która dla wielu czytelników na całym świecie stała się inspiracją i impulsem do życiowych zmian.




Premiera: 15.01.2014r.
Wielki Północny Ocean Księga V. Wszędziebądź
Ostatni tom pięciotomowej serii rozgrywającej się w Królestwie Eskaflonu przedstawia dalsze dzieje Rina, jego tułaczkę i lata służby u Wolnego Kruka – okrutnego żołnierza owładniętego obsesją odnalezienia legendarnego zbrodniarza. Rin usiłuje rozwikłać zagadkę historii swego pana, poświęca się pogoni za marzeniem Kruka. To opowieść o niekompletności bytu ludzkiego, o jego mentalnym i duchowym kalectwie.


Premiera : 15.01.2014
Katarzyna Michalak - Czarny Książę
Ulice Miasta po zmroku pustoszeją. Giną piękne, młode kobiety. Morderca zabija je elegancko, finezyjnie, z fantazją. Inspektor Paul de Vries odchodzi od zmysłów, gorączkowo szukając sprawcy. Podejrzanych jest wielu. Ofiarą może być każda. Trop prowadzi do Czarnego Księcia, przystojnego i niebezpiecznego Maksymiliana Romanowa, spadkobiercy potężnego rodu. Między dwoma mężczyznami staje piękna, młodziutka Konstancja, sprzedana za ojcowskie długi. Przyjaźń zmienia się w śmiertelną nienawiść, nienawiść prowadzi do zbrodni. Pozostaje jedno pytanie: kto prowadzi tę grę? Niesamowita opowieść o zwodniczej miłości, pożądaniu, zdradzie i morderstwie. Galeria mrocznych postaci na ulicach grzesznego i zepsutego Miasta końca wieku. Prawdziwa gratka dla miłośników gorących, namiętnych i niebezpiecznych historii.




Premiera: 17.01.2014
Martyna Raduchowska - Demon luster

Jak pech to pech, w takich stanach nawet niebyt wyciąga ramiona. Ida jest szamanką od umarlaków, a więc kimś pomiędzy medium a banshee. Nie ma wpływu na to, czyj zgon przepowie, ale z chwilą, w której doznaje wizji, staje się odpowiedzialna za duszę przyszłego zmarłego. Ma obowiązek ją chronić i zadbać, by bezpiecznie trafiła w zaświaty. W ciągu ostatniego roku nad wyraz często przekonywała się, jak kłopotliwe jest posiadanie szóstego zmysłu. Teraz pora zmierzyć się z Kusicielem, znanym jako Demon Luster. Cała ta historia przepojona jest lekko ironicznym humorem, dialogi są żywe, narracja wartka i prowadzona barwnym językiem. Lekka i przyjemna, wciąga jak odkurzacz. Ewa Białołęcka



I jak przypadła wam do gustu jakaś  książka? 




26 komentarzy:

  1. "Kod wzgórza..." na pewno. I chyba "Demon luster": - uwielbiam wszystko co wychodzi z Fabryki Słów. :) Pozostałe mnie jakoś nie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach się przyznać, ale nie miałem jeszcze dotychczas żadnej okazji na przeczytanie jakiejś ksiazki z fabryki :D

      Usuń
    2. http://lustitia.blogspot.com/2013/12/maja-lidia-kossakowska-wiezy-krwi.html <- tu pisałam o "Więzach Krwi" Kossakowskiej, wydanych przez Fabrykę, polecam Ci ją serdecznie, jako pierwszą. :)

      Usuń
  2. Coz za piekne okladki, jeju jeju jeju! <3 Urlop nad morzem oraz Zaklinacz czasu wygladaja przepieknie. Chetnie siegnelabym rowniez po "Nigdy przenigdy". Mam nadzieje, ze uda mi sie to zrealizowac. Poza tym przyjemny blog, z checia dodaje do obserwowanych.
    Wybacz,ze bez polskich znakow, ale mam problem z klawiatura. :( Pozdrawiam!

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie. :))))
    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie wybierałem najładniejsze okładki, a o problemach z klawiatura coś wiem bo mi tez nie działa i w przeglądarce edytuje każde słowo, trochę jest to uciążliwe ...

      Usuń
  3. "Urlop nad morzem" ma świetną okładkę :) Opis też mi się podoba, lubię historie ktore kryją takie ponure tajemnice z przeszłości. Na pewno kupię ją mamie na urodziny a potem przeczytam sama ;)
    Dla siebie planuje nabyć "zaklinacza czasu" coś czuję, że aż roi się tam od pięknych cytatów :) Przydałoby mi się kilka z nich do nowej akcji na blogu.
    "Lek na śmierć" też muszę mieć bo poprzednie tomy mam na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz o tyle dobrze ze twoja mama lubi czytać, ja nigdy nie wiem co jej kupić :D Mówi ze gdy czyta chce jej się spać :D

      Usuń
    2. Moja mama wszystkie książki, które posiada ma ode mnie ;P Mamy różne gusta ale czasem wymieniamy sie książkami, żeby sprawdzić czy spodoba się nam coś nowego. Jestem zdania, że tak naprawdę każdy lubi czytać, musi tylko znaleźć odpowiednią książkę ;) Dla przykładu: mój brat nigdy nie lubił czytać i chyba nie przebrnął przez żadną książkę, ale zaryzykowałam i kupiłam mu na urodziny "Sezon burz", bo tak się składa, że grę o Wiedźminie uwielbia. O dziwo książkę przeczytał błyskawicznie i teraz chce wszystkie poprzednie 7 części ;)

      Usuń
    3. Ale właśnie trafiała na ksiażki dla siebie, ale ostatnio juz nie czyta.

      Usuń
  4. Niby nic dla mnie, ale jestem ciekawa "Zaklinacza czasu" :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś wiele z nich bym z chęcią ułożyła sobie na półeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na "Zaklinacza czasu". Wydaje mi się, że będzie to wartościowa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Czarny książę'' już czytałam, ale intryguje mnie jeszcze ,,Demon luster''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demon luster wydaje sie byc ciekawy :)

      Usuń
  8. Zainteresowała mnie książka: Agnieszka Pietrzyk - "Urlop nad morzem". Z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że w wolnej chwili przyłączysz się do zabawy ;)

    Więcej informacji tu:
    http://beauty-little-moment.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. o żadnej książce nie słyszałam ale "zaklinacz czasu" ma śliczną okładkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze jak najprędzej zabrać się do czytania "Więźnia Labiryntu". Czekałam aż wyjdą wszystkie części i w końcu się doczekałam ♥

    wyrazajac-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Czarny Książę'' to książka Katarzyny Michalak?! O, jestem zaskoczony ; )

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...