Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Post o niczym.



Na wstępie od razu chciałbym przeprosić za nieobecność na blogu. Powody?
- Było wystawianie ocen, jak sami zapewne wiecie więcej jest wtedy nauki,
- brak weny, na szczęście ją odzyskałem :D
- zamiast pisać posty - polowałem na promocje, a tak przy okazji zapytam, komuś udało się kupić książkę za 1 zł ? Mi niestety nie... serwery padły itp.
- i tak ogólnie się jakoś rozleniwilem i mało ksiazek przeczytałem.

Teraz kończę Niezbędnik obserwatorów gwiazd, ujął me serce, więcej przeczytacie w recenzji. Niedługo tez będzie stosik, czekam tylko jeszcze na jedną przesyłkę. 
Znowu zmieniłem wystrój - troszeczkę -  i nie wiem czy zostawić to tło, chyba zostawię, a wy jak sadzicie?

Nie wiem co się dzieje, musicie mi koniecznie napisać czy u was tez tak jest. Codziennie odwiedza mnie bardzo duzo użytkowników z USA, mowie tutaj o 300 osobach na dzień, podajże we wtorek odwiedzono mnie ponad tysiąc razy. Dziwną rzeczą jest to ze każdy do recenzji W pierścieniu ognia. Zostawiają komentarze z Anonima (Bloger je i tak moderuje, przychodzą mi na pocztę ) i reklamują swoje blogi wkleję wam kilka takich komentarzy :

with a prospective consumer, be them correspond comparable on the cognitive content
and you can well unified or so of the services provided.
in that respect are umteen citizenry who mental faculty be wearying dresses that
get a rattling inexpensive trade good if it is likewise very expedient entropy at a lower place
to receive out all that stands Wholesale Cotton Jersey Fabric Rolls Wholesale Clothing In Hackensack NJ Wholesale Cotton Jersey Fabric Uk Wholesale College Basketball Jersey Wholesale Clothing Stores In New Jersey Wholesale Cotton Jersey Fabric Rolls when in neat regulate.
ballgame involves having staying power, as excavation as thing other that
you can bed an eye out for teams because of conveyance but
if you request to maintain your subject matter preventive.
When you scope them flat solon evident if you lack the essential arrangements

Here is my blog post: Wholesale Clothing From New Jersey 

lub : 


it seems that the URL of the bend; knowing you perception wet out.
If the employ does not fit as well as close as they
are to be at the widest location of your view
swear reinvigorated and present likewise be a
highly potent way to Reviews Of Wholesale Jerseys
Wholesale Oakland Raiders Jerseys Replica Sports Jerseys Wholesale Rugby Wholesale Jerseys
Robert Griffin Iii Jersey Wholesale Wholesale China Hockey Jerseys verisimilar
acknowledge the photograph, and your topic in front you
pass on yourself dangerous to scammers and your temples.
Be certainly to sympathize the basics, you can be.gift your new pet state of affairs to conceive not exclusive the first
deals. add any promo or commercial document cypher that allows you to wealthy person great


my webpage - Replica Football Jerseys Wholesale 


Przypomnę jeszcze o konkursie niedługo się kończy.
http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/2013/12/dla-kazdego-cos-dobrego-konkurs.html

Do zobaczenia.

32 komentarze:

  1. Z tymi komentarzami to dość dziwna sprawa. Też kiedyś miałam dużo wyświetleń z USA - raz nawet 500 w ciągu GODZINY. Tło śliczne, uwielbiam takie kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to - też miałem kupę nauki teraz, bo wystawiali oceny :C A ta sprawa z USA rzeczywiście dziwna, choć ja też kiedyś miałem tak, że strasznie dużo ludzi weszło na jakąś starą recenzję, ale na blogu mam zablokowaną możliwość dodawania komentarzy od anonimów, więc nikt nie dodał mi czegoś takiego.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Avenix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym żeby zablokować anonimów.

      Usuń
  3. Witamy z powrotem :)
    Jestem w klasie maturalnej więc teoretycznie powinnam dobrze znać to uczucie kiedy nie ma się czasu na nic oprócz nauki ale... nie znam :P Wstyd sobie przynoszę, totalna olewka, teraz ważniejsza jest kreacja na studniówkę niż zaliczenie sprawdzianu :P Z resztą, myślę, że z czasem może mnie zrozumiesz, chociaż troszeczke :P w tym wieku człowiekowi odbija palma kompletnie :P

    Tła absolutnie nie zmieniaj bo jest bardzo ładne, przyzwyczaiłam się do niego i zawsze cieszy moje oczy kiedy Cie odwiedzam ;)
    Co do "Niezbędnika..." bardzo chętnie przeczytam recenzję, bo książka kusi mnie już od dawna :)

    A komentarze są jakieś dziwne... mi to wygląda na spam po prostu.
    Swoją drogą, lepiej jeśli odwiedzi Cie 20 rodaków, którzy chociaż będą wiedzieli co czytaja niż 300 obcokrajowców którzy nie kompletnie nie kapują polskiego ;)

    A na wyniki konkursu czekam z niecierpliwością! :)

    Buziaki,
    Patka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha już to rozumiem :D
      skoro się do niego przyzwyczaiłaś to na pewno nie zmienię. Niezbędnik już przeczytałem i mogę powiedzieć ze jest jedną z lepszych ksiazek jakie czytałem .
      Mam takie samo zdanie jak ty.
      Pozdrawiam .

      Usuń
  4. Podoba mi się twoje tło bloga, więc je zostaw.
    Co do anonimowych zagranicznych komentarzy to mam je całe setki. To po prostu jakaś plaga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, znam ten ból z nauką. Mimo że semestr zakończyłam w grudniu, to i tak mam mnóstwo nauki już na nowy. A że matura tuż tuż to nie robię niczego innego jak ciągłe powtarzanie materiału w kółko i w kółko.
    Sądzę, że te wyświetlenia to po prostu spam. Dostawałam wiadomości na pocztę informacją, promocją blogów lub większych akcji, gdzie ludzie prosili o pomoc, darowizny, itd. Co dziwne, jakim cudem trafiają na blogi i e-maile polskie, to nie wiem. Dzieli nas spora odległość, a raczej nie wpadają do nas poczytać po polsku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to właśnie dziwi, jakim sposobem trafiają na mój blog.

      Usuń
  6. Tła nie zmieniaj, jest bardzo ładne, takie delikatne :) Co do nawału nauki, to znam ten ból niestety, ale na szczęście teraz mam ferie ;) A jeśli chodzi o te dziwne komentarze, to też tak miałam, gdy na chwilę włączyłam opcję dodawania komentarzy przez Anonimowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wyłącze dodawanie komentazy.

      Usuń
  7. Nie zmieniaj tła :3 nawał nauki... no ja teraz to już jestem po zamknięciu semstru+ 2 tydzień ferii mam teraz ;3 ale oczywiście czasu na wszystko brak, jak zawsze. ;/
    Pozdrawiam! A recenzje Niezbędnika Gwiazd chętnie przeczytam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety to jest spam, Damian ;). Pod żadnym pozorem nie wchodź na podane adresy, bo są to w głównej mierze albo jakieś reklamy gówniane, albo siedliska perfidnych wirusów! To chyba tyle... sam często mam takich nieproszonych gości ;p. Jednak te odwiedziny z przykładowo USA są w przeważającej większości odwiedzinami robotów spamerskich ;).

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem doskonale, aby tam nie wchodzić.

      Usuń
  9. DO mnie też sporo ich przychodzi i piszą jakieś głupoty, których na szczęście nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od czego jest google tłumacz? :p

      Usuń
  10. Z tymi komentarzami, mam bardzo podobnie. Mnóstwo wiadomości na poczcie, co prawdę mówiąc, mnie strasznie irytuje i mnóstwo odwiedzić z USA. I wszyscy zaglądają na tylko jedną recenzję. Nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma czasami taki zawias przez naukę i wgl. :c
    Ja niestety też nic za 1 zł nie upolowałam :/
    "Niezbędnik ... " piękna książka < 3 Czekam na recenzję ! :D
    Wygląd jest super, a nagłówek najlepszy z dotychczasowych ;)
    Z tymi komentarzami - widziałam coś takiego u niektórych. Wydaje mi się, że to może być po prostu jakiś spam ... wygenerowane komputerowo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbędnik już przeczytałem i w pełni się z tobą zgadzam :)

      Usuń
  12. 6 klasa to jeszcze nic ;) Zobaczysz co będzie się działo później :D

    Co do książki za 1 zł to serwery oczywiście padły, ale na następny dzień Wydawnictwo stanęło na wysokości zadania i wszyscy, którzy czuli się oburzeni i napisali do nich maila otrzymali nowy kod na książkę za 1 zł. Więc w sumie to mi się udało ;)
    Czasami watro śledzić ich Fanpage na FB ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby nic, ale jesli chce sie poprawic cale polrocze, to troche nauki jest.

      Usuń
  13. Ten blog z pierwszego komentarza to blog sklepu, więc liczą sobie na wejścia. Czekam na recenzję, tym bardziej, że zastanawiam się nad lekturą. :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie recenzja, ale już teraz mogę ci powiedzieć że jest warta uwagi :)

      Usuń
  14. Nagłówek i tło podoba mi sie najbardziej ze wszystkich, które widziałam u Ciebie, odkąd obserwuje Twój blog! :) Ja również nie upolowałam nic z 1 zł. Ale to nic, od czego są antykwariaty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zostawaim:)
      No u mnie np. Nie ma antykwariatu.

      Usuń
  15. Hej,
    chciałabym Cię poinformować, że ja i moja koleżanka nominowałyśmy Ciebie i Twój blog do pewnej zabawy. :D Sprawdź: http://sztukaswiatlemdladusz.blogspot.com/2014/01/hej-zostaysmy-zgoszone-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...