Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2014

Odwiedziny Listonosza.




Postanowiłem, ze od dzisiaj będę dodawał czasami posty z cyklu "Odwiedziny Listonosza". Właśnie  przed chwilą mnie odwiedził, zobaczcie jakie cudowności mi przyniósł. Na pierwszy ogień idzie koperta od Gosi z bloga  - http://lustitia.blogspot.com/. Z pozoru nie widać jakie fantastyczne rzeczy się w niej kryją, zresztą zobaczcie sami :


Najpierw ze środka wyszedł list, napisane było, ze zakladki które wysyła są z rożnych krajów ( spokojnie, dowiecie się z jakich, będą podpisane :))   
Francja . 
Australia 
One skradły moje serce - Chiny 
Niemcy 
Zakładka wykładowcy Gosi :) 
Nasze Polskie :D 
ta niestety nie była podpisana :( Ale napisy są po angielsku.
Pocztówka 
Z Krakowa :) 

Ta zakladka jest z Portugalii :) 

Białoruś! 

Dziękuje za te wszystkie zjawiskowe zakladki :)


   Następną przesyłka jest książka  Opiekunka Grubów od cyrysi z bloga- http://cyrysia.blogspot.com/

_

Patrzcie co jeszcze znalazłem w książce :D 
Dziękuje <3
 
Jesteście za tym żeby takie posty się pojawiały?




39 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za :)
    Lubię oglądać czyjeś zdobycze :)
    Marzy mi się przeczytanie "Opiekunki grobów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już tej ksiazki doczekać :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z takim postami, a "Opiekunki grobów" zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawia się kolejne z tego cyklu :)

      Usuń
  3. O, pocztówka z mojego miasta :)
    Bardzo dobry pomysł na cykl, najładniejsze są zakładki z Chin :)
    Również chętnie przeczytałabym "Opiekunkę grobów"

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pomysł. Również zakładki z Chin podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że książka doszła ;) Miłej lektury życzę i czekam na więcej takich postów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie więcej takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezent :) Tak, pisz wiecej takich notek ;p
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :) jeśli możesz poklikaj w linki pod zdjęciami! :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakładki! Gratuluję wygranej :)

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tymi postami i naprawdę piękne zakładki - zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, ten komentarz co prawda nie będzie do postu, ale zostałeś wyróżniona na moim blogu :) Oto adres: http://endlessbooks.blogspot.com/2014/01/liebsster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że zakładki doszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie też dziś przyszła paczka, z "Przypływem" do Dreamsa i ślicznym kalendarzem :) Ale radość wkrótce recenzja ;)

    A posty oczywiście! Fajnie sie patrzy na takie paczki, szkoda tylko, że lubią się po drodze zagubić. Do mnie aż cztery nie dotarły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj bardzo mi przykro, do mnie jak na razie każda przychodzi.

      Usuń
  13. Świetne zakładki, paczkowe posty są świetne, lubie je czytać na blogach. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakładki, tylko pozazdrościć *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł. Świetne zakładki (zwłaszcza 'Chiny') ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, niedługo pojawi się nastepny taki post.

      Usuń
  16. Fantastyczne zakładki, kilka z chęcią bym podebrała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do siebie :)

      Usuń
  17. Tak, tak i jeszcze raz TAK! Świetne te zakładki - te z Chin są niezwykłe :)
    Zapraszam do mnie na nową recenzję - "Wizję..." mam nadzieję, że zostawisz pod nią ślad po sobie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedlługo będzie następny taki post :)

      Usuń
  18. A ja mam mało zakładek, zawsze przypominam sobie "na oko" gdzie czytałam. Miała kiedyś jedną śliczną, ale gdzieś mi mama podebrała i w sumie nei wiem gdzie jest. ;( A szkoda. :D

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...