Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Award

Do zabawy zostałem nominowany już drugi raz, tym razem przez Patrycje z bloga W krainie absurdu ... Dziękuje ! 

Teraz przejdźmy do sedna. Takie właśnie pytania zadała mi Patrycja :  
  1. Wszyscy kochamy blogowanie. To oczywiste, dlatego to robimy. Jednak czy nie mieliście/ lub nie macie czasem chwil zwątpienia w ten blogowy świat?
  2. Zdarzają się książki dobre, ale tez te niezwykłe. Czy trafiłaś/łeś już na taką wyjątkową książkę? Czy coś w Tobie zmieniła? Dlaczego jest dla Ciebie tak wyjątkowa?
  3.  Od jak dawna prowadzisz bloga? Co było impulsem do jego założenia?
  4. Czy od czasu założenia bloga zdarzyła Ci się jakaś nieprzyjemna sytuacja np. skradziona recenzja lub obraźliwe komentarze?
  5. Pisałaś/łeś kiedyś książkę lub jakieś dłuższe opowiadanie. Jaka była jego fabuła?
  6. Co sądzisz o blogowych wyzwaniach? Bierzesz w jakichś udział?
  7. Dostajesz bilet na wakacje swojego życia. Gdzie chcesz je spędzić i dlaczego właśnie tam?
  8. Lubisz oglądać ekranizacje książek, czy raczej ich unikasz? Czy zdarzyło Ci się, że ekranizacja okazała się lepsza od książkowego pierwowzoru? A może odwrotnie? 
  9. Wymień mi pięć wartości, którymi kierujesz się w życiu i pięć rzeczy bez których nie możesz żyć.
  10.   Pochwal się swoim księgozbiorem. Wystarczy, że napiszesz jak wiele książek posiadasz, lecz chętnie obejrzę też zdjęcia, jeśli ktoś zdecyduje się takie umieścić J
  11.  Jak odnosisz się do zabaw blogowych takich jak ta? Uważasz je za ciekawe czy raczej irytujące?
Moje skromne odpowiedzi :D 
  1. Wiesz co, prowadzę bloga dość krótko i nie miałem jeszcze czasu na takie zwątpienia, myślę ze one niestety jeszcze przede mną.
  2. Hmm, muszę sobie przypomnieć. Tak czytałem wyjątkowe ksiazki, ale nic zbytnio we mnie nie zmieniły, nie mieszam ksiazek z życiem prywatnym...
  3. Od jutra dokładnie cztery miesiące, jejku jak to szybko zleciało. Trochę głupio mi się przyznać, ale na początku w dużej mierze chodziło o współprace  z wydawnictwami i pokusę dostawania darmowych ksiazek,  nie wiedziałem ze poznam tutaj tak wiele miłych ludzi i, ze to cale blogowanie mnie tak wciągnie :D 
  4. Na razie moje recenzje są zbyt słabe by ktoś je kradł, ale przykre komentarze są i to bardzo często... 
  5. Haha rok temu próbowałem, wymiękłem po napisaniu 4 rozdziałów, mało pamiętam  ale chodziło o jakaś dziewczynę która wpadła do studni i tam  przeżywała "magiczne przygody"  niczym z piły :D 
  6. Teraz z wielu zrezygnowałem, ponieważ je zaniedbuje, myślę ze to bardzo fajna inicjatywa :) 
  7. wystarczyło, by mi spędzenie wakacji z dziećmi z Bullerbyn w ich rodzinnym miasteczku :D
  8. Wolę najpierw przeczytać książkę, by nie psuć sobie filmem wizji ogólnej. Ekranizacje zresztą oglądam rzadko ale zdarzyło się, że najpierw obejrzałem film, bo nie wiedziałem że oparty jest na książce np. Intruz, muszę po niego sięgnąć koniecznie ! 
  9. Świetne pytanie, jednak wymaga ono głębszej refleksji.
    Myślę, że tymi wartościami są :
    * Odkrywanie siebie i swojej osoby na nowo
    * chęć pomocy bliźnim]
    * Za każdym razem stawianie kroku na przód                                                                  
    *tolerancja 
     * pałanie się dobrą energią.                                                                                                             Nie mogę żyć bez : ksiazek, muzyki, przyjaciół, telefonu, bloga 
  10. Posiadam cos ponad sto pozycji wiem nie jest to dużo ale mój księgozbiór cały czas się powiększa. Miałem dodać zdjęcie ale jednak dodam gdy uzbiera się więcej . 
  11. Bardzo je lubię i chętnie biorę w nich udział.
Z racji tego,ze już kiedyś bylem nominowany daje te same pytania co ostatnio :) 

1.Jak myślisz czy kosmici istnieją ? czy w odległych galaktykach są nasze sobowtóry ?

2.Jak chcesz wyglądać w przyszłości?

3.Czy aby zobaczyć światełko w ciemnym tunelu, wystarczy samemu je zapalić? Czy potrafić wskrzesić w
sobie nadzieję?‎

4.Co dla Ciebie znaczy słowo kochać?‎

5. Czy uważasz, że zapożyczanie przez ludzi wyrazów z innych języków (np. wyrazów: weekend, meneger, firma itd.) jest złym pomysłem i zaśmiecaniem oraz niszczeniem naszego pięknego, polskiego języka? Czy jest to według Ciebie może normalne i w porządku? Jak często "zapożyczasz" wyrazy?

6.Jak wygląda twoja biblioteczka? Możesz podać zdjęcie :)

7.Ile miałaś/les wczoraj wyświetleń?

8.łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć? dlaczego?‎

9. czym starasz się kierować w życiu?‎

10. Jesteś tolerancyjny/na ?

11 . Gdybyś mogł/a cofnąć czas, zrobiłbyś/labys to??



Niniejszym mam zaszczyt nominować:  



15 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie dodałeś zdjęć ;) ja też mam trochę ponad 100 i też cały czas powiększam, ale zdjęcia dodałam, chociażby dla samej siebie żeby za parę miesięcy zobaczyć jak się powiększyła ;) Poza tym ponad 100 to już świetny wynik. Nie zapominajmy, że są osoby, które w domu nie mają żadnej książki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://sylu-own-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle jednak policzyłem :D jest rowne 100 a to juz jednak nie jest ponad :D zdjecia dodam moze innym razem :)

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto to już jest dobry początek! Trzymam kciuki za powiększenie kolekcji. Na pewno pomocna tu okaże się współpraca z wydawnictwami! :) Też bym bardzo chciała dla jakiegoś recenzować - szczególnie dla Fabryki Słów - lubię fantastykę, Albo dla Wydawnictwa M. Jednak jeszcze nie odważyłam się napisać propozycji z chęcią podjecia współpracy - jakoś się boję, że te moje recenzje są marne i mnie wyśmieją. Poza tym mam zbyt mało obserwatorów i wyświetleń, żeby jakieś wydawnictwo się mną zainteresowało. :( Dlatego biorę udział w konkursach. Zawsze to nadzieja na powiększenie biblioteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, widzę ze usunąłeś weryfikacje obrazkową do komentarzy! Dobre posunięcie - to była męczarnia odczytywać te krzywe literki. :D

      Usuń
    2. Na pewno cię nie wyśmieją. Jeśli bardzo chcesz współpracować z wydawnictwem napisz do novae res oni na kazde zgloszenie odpowiadają pozytywnie i ze wszsyskimi kto do nich napisze wspolpracuja. Bynajmniej z tego
      co czytalem tak jest. Tak usunolem bo dobiero wczoraj sie dowiedzialem ze takie cos jest :d

      Usuń
    3. * dopiero ahh ten slownik w telefonie brr

      Usuń
  4. Ja prowadzę bloga od trzech lat i wciąż boję się pisać do wydawnictw... Przykrymi komentarzami się nie przejmuj, nie można wszystkich zadowolić :-)
    florareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "magiczne przygody" niczym z piły :D Chciałabym to przeczytać :P

    Ależ oczywiście, że odpowiem! Z przyjemnością :)
    1. Jestem ogólnie bardzo łatwowierna ;) Czasem tak bardzo chcę wierzyć w te różne cuda, że po prostu zaczynam :P Odnośnie ufo, jesteśmy tylko małym elementem kosmosu więc jestem niemal pewna, że coś poza nami musi w nim być. Niekoniecznie, życie podobne do naszego ale jakieś na pewno. Tylko w zupełnie innej galaktyce, tak daleko, że nigdy tam nie dotrzemy. Dlatego nabyłam kilka (to znaczy dwie) książki o kosmosie: "W otchłani" oraz "Blask". Szkoda tylko, że chwilowo nie mam czasu ich przeczytać :P
    2. Mój chłopak bardzo podniósł mój system wartości, więc uważam że nie jestem taka brzydka, myślę, że chciałabym wygladać tak jak teraz tylko bardziej dojrzale i elegancko ;) I na pewno chcę zawsze mieć takie długie włosy jak teraz :P
    3. O rany jakie piękne pytanie! Cóż nie potrzeba wiele, żeby takie światełko we mnie zgasić, wszystko przez przeklętą wrażliwą naturę, ale zapalić jest je strasznie trudno. W sumie sama nie wiem, bo zawsze mogę liczyć na wsparcie, a bez niego było by mi bardzo ciężko...
    4. Kolejne piękne pytanie! :) Kochać to znaczy pragnąć szczęścia drugiej osoby bardziej niż własnego. Poświęcić dla niego i tylko dla niego całe serce i nie żądać niczego w zamian. Kochać to wspierać się, szanować, troszczyć i po prostu być razem. Zawsze i bez względu na wszytko. Antoine de Saint Exupery powiedzał: "Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku" Myślę, że to doskonałe podsumowanie. Nie można kogoś kochać jeśli nie widzi się wspólnej przyszłości z tą osobą.
    5. Czasem mnie to drażni. Sama jestem jeszcze nastolatką, ale czasami nie rozumiem już slangu moich rówieśników... Gdybym nie znała angielskiego, pewnie wyszłabym na totalną idiotkę ale udaje mi się jakoś wybronić. Sama często nieświadomie używam zapożyczeń, ale raczej takich, które od dawna funkcjonują. Nie widzę w nich nic złego, ale nie powinniśmy chyba aż tak przesadzać, bo w końcu z naszego języka nic nie zostanie...
    6. Moja biblioteczka to książki na każdej półkopodobnej powierzchni w pokoju :P Sztuk 300 ;) nieźle nie? :P Zdjęcie dodam przy okazji kolejnego stosiku na blogu, obiecałam więc na 100% dotrzymam słowa ;)
    7. 323 ale to jakieś szaleństwo bo przeważnie jest ok 100 ;) W sumie różnie, raz było 40 potem 150 i nagle 300 :P zależy czy uda mi się napisać coś interesującego ;)
    8. Raczej wybaczyć. Myślę że pamięta się zawsze nawet jeśli bardzo chce się zapomnieć. Takie rzeczy lubią wracać w najmniej odpowiednich momentach.
    9. Staram się być szczera i walczyć o swoje. Nie poddawać się zbyt szybko. Jestem jednak też bardzo wrażliwa i opiekuńcza. staram się znaleźć złoty środek i jednocześnie być sobą. Po prostu ;)
    10 raczej tak. Nie lubię gdy ktoś mnie krytykuje więc sama też tego nie robię zwłaszcza, że nienawidzę sprawiać innym przykrości. Coś może czasem wydawać mi się inne albo dziwne, ale to nie moja sprawa co kto lubi. Wszystko jest dla ludzi ;)
    11. Myślę, ze nie. Zanim zrobię jakiś krok tysiąc razy go planuję więc nie mam czego żałować. Uważam, że moje życie jest naprawdę udane więc nie ma sensu cofać czasu. Wręcz przeciwnie, mogłabym coś wtedy popsuć więc zdecydowanie zostajemy przy tej wersji ;) Po co spoglądać za siebie skoro przed nami rozciąga się horyzont pełen możliwości? ;)

    Bardzo fajne i mądre pytania! Takie właśnie najbardziej sobie cenię ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko ale mi wyszło opowiadanie :P

      Usuń
    2. Dziekuje za piekne odpowiedzi.
      300 wyswietlen? To wszystko dzieki mnie caly czas wchodze na twoj blog :D

      Usuń
  6. W imieniu całej ekipy Blasku Książek, serdecznie dziękuję za nominację! :) Odpowiedzi można znaleźć o tutaj: http://blask-ksiazek.blogspot.com/2014/02/liebster-blogger-award-6.html
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...