Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

Do siego roku!

Robię to dziś, ponieważ wczoraj nie miałem czasu, lecz nie będzie żadnych rankingów podsumowań i statystyk. Stwierdziłem, ze nie warto robić czegoś takiego (na razie) bo : bloga nie prowadzę nawet pól roku, być może stworze statystyki właśnie na pól roczka bloga, a po drugie cyferki nic tak na prawdę nie znaczą, liczy się tylko to ze sprawia mi to ogromna frajdę . Złożę Wam życzenia :

W Nowym Roku życzę Ci 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia, 8760 godzin wytrwałości, 525600 minut pogody ducha i 31536000 sekund miłości.
Mam tez kilka postanowień:
  • mam zamiar przeczytać przynajmniej 52 ksiazki 
  • więcej komentować na  waszych blogach
  • cały czas ulepszać swoje recenzje 
  • dodawać więcej wpisów, nie tylko recenzji ale także i stosików, nowości itp.
No cóż na dzień dzisiejszy się z Wami zegnam i Do siego roku!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za życie i wzajemnie, wytrwałości i wielu sukcesów w blogowaniu oraz postanowieniach. :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a za życie podziękuj rodzicom :D

      Usuń
  2. Dziękuje za życzenia i także życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!
    ps. dostałeś mojego maila? Czekam jak coś na wieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostałem i już około jedenastej wysłałem na Twoją pocztę odpowiedz, sprawdź jeszcze raz a jak nie to wyślę ponownie...

      Usuń
  3. Tobie również wszystkiego dobrego! Mnóstwa inspiracji i ciekawych lektur. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się w tym roku udało przeczytać 52 książki. Życzę i Tobie by się powiodło.

    Szczęśliwego Nowego Roku Damianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, wcześniej nie liczyłem illości przeczytanych książek , ale od teraz zacznę.

      Usuń
  5. Serdeczności w 2014 roku Damianie xx.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...