Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Stosik 2 - czyli co będę czytal w zimowe wieczory!

Ho, Ho, Ho ... Święta coraz bliżej, śnieg u mnie już spadł :) Zima to taki czas w którym najbardziej lubię czytać. Dziś prezentuje wam mój ''skromny stosik". Przepraszam za jakość, jest robiony telefonem. Oto i on:


Lewa strona od góry :
  • Czytaj dwa razy szybciej!- Marcin Matuszewski
  • Modern Squaw-Piotr Strąk
  • ...I nie opuszczę cię aż do śmierci-Jan Śledzianowski
  • Kolibry Prawdziwa historia adopcji dziecka w Brazylii -Franco Franceschetti 
  •  Magiczne tenisówki mojego przyjaciela Percy'ego - Ulf Stark
  • Maximum Ride: Ostatnie ostrzeżenie. Globalne ocieplenie - Autor: James Patterson
  • A teraz idę na Maksa! 10 lat w śpiączce i powrót-Lucrezia Tresoldi
  • ORO - Marcel A. Marcel           
Poziomo od lewej :
  • Gitara rockowa dla bystrzaków-Jon Chappell
  • Gry i zabawy-Lesley Bolton
Ebook :
  • Mroki -  Katarzyna Szewioła-Nagel
Prawa strona od góry :
  • Przerwane milczenie-Charlotte Link
  • Przypadki Robinsona Kruzoe - Daniel Defoe
  • Rozdarta - Amanda Hocking
  • Ostatni skok - Ally Carter
  • Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick 
  • Życie Pi - Yann Martel
  • W mogile ciemnej - Peter Robinson
  • Doktor Sen-Stephen King
  • Pokoje do wynajęcia - Valerio Varesi
  • Wilken. Bracia Krwi - Di Toft
  • Detektyw Kefirek na tropie kościotrupa -Małgorzata Strękowska-Zaremba
  • Czapka Holmesa-Romek Pawlak
  • Dziesięć stron świata - Anna Onichimowska
  • Uśmiech Karoliny - Lena Klassen
I teraz pytania : Jakie ksiazki czytaliście? Jakie Polecacie lub odradzacie? Które chcecie mieć?

48 komentarzy:

  1. Piękne stosiki :D miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd i Rozdartą :3 Zazdroszczę życia Pi i Doktora Sen :))
    Zapraszam do siebie na konkurs :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już tych książek doczekać ;33

      Usuń
  3. Również stworzyłam swój "grudniowy stosik" ^^. Teraz czytam "Nieposkromioną". Jest to czwarta część cyklu Dom Nocy. Są momenty, kiedy dosłownie nie mogę opanować śmiechu :D. Miłością do Domu Nocy zaraziłam także swoją przyjaciółkę. Polecam całą serię, która działa niesamowicie odmóżdżająco ;).
    W moim "stosiku" znajduje się również "Cmętarz zwieżąt", "Szeptem", "Udręka" oraz drugi tom "Pamiętników wampirów". Także - nie narzekam na brak książek do czytania ;).
    A jeśli chodzi o Twój "stosik" - bardzo intryguje mnie "Doktor Sen".
    S. King - niekoronowany mistrz powieści grozy <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Skromny stosik" - dobre sobie:) Ładna kolekcja. Polecam "Życie Pi":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od roku na swojej liście czytelniczej mam książkę "ORO", ale jeszcze nie udało mi się jej przeczytać.Natomiast czytałam "Życie Pi" i mogę polecić.
    Jestem bardzo ciekawa "Czytaj dwa razy szybciej!".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedługo będę czytał ORO.
      Czytaj dwa razy szybciej na prawdę działa więcej napisze w recenzji .

      Usuń
  6. Polecam Ci wszystkie części "Maximum Ride" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego "skromnego stosika" :D
    Żadnej książki nie czytałam, ale jeśli "Życie Pi" jest takie dobre jak film to powinieneś być zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nawet lepsze niż film. Musze się przekonać :D

      Usuń
  8. Takiego "skromnego stosiku" tylko pozazdrościć. :)
    Nie czytałam żadnej z nich, ale interesuje mnie "Życie Pi" oraz "Niezbędnik obserwatorów gwiazd".

    OdpowiedzUsuń
  9. "Skromny"?! Żartujesz? :D
    Zazdroszczę "Niezbędnika obserwatorów gwiazd". Sama chętnie bym przeczytała ;)
    Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę polecam "Życie Pi". Uwielbiam tę książkę ^^

    Zapraszam do mnie: readwithnefmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz nie mogę się jej doczekać :)

      Usuń
  11. Wow, zazdroszczę takiego "skromnego" stosika :o Nie czytałem nic z niego ale będę oczekiwał recenzji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zdradzić ze recenzje już nie długo :)

      Usuń
  12. "Życie Pi" oraz "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" chętnie widziałabym i na swojej półce ;-)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę Kinga, którego uwielbiam, a którego sama mam na półce :D Dla siebie widzę "Życie Pi" oraz "Niezbędnik obserwatora gwiazd":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doktor sen ;d rewelacja Kinga ;D polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mogę się już jej doczekać :)

      Usuń
  15. Czytałam "Dziesięć stron świata" - jak dla mnie nie jest ani ciekawa, ani nudna, taka nijaka, powiedziałabym. Zazdroszczę Ci "Niezbędnika Obserwatorów Gwiazd" :)
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacze jakie beda moje odczucia
      :)

      Usuń
  16. Będziesz miał co czytać tej zimy. Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka pozycji bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoo, gdzieś Ty tyle tego uzbierał? :D Najbardziej ciekawi mnie "Życie Pi" i "Maximum Ride" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety z tego wielkiego stosu nie czytałam nic, więc nie mogę, ani polecać, ani odradzać. Ciekawi mnie na natomiast kilka pozycji. Najbardziej intryguję to, o szybszym czytaniu. Ciekawe, czy patent działa.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie recenzja to sie dowiesz :)

      Usuń
  20. Super stoisk jak najbardziej polecam Mroki
    recenzjenadine.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zacząłem czytać Książki Kinga, teraz czytam Cmętarz Zwieżąt i mam nadzieje na odrobine strachu a Życie Pa mam za sobą i bardzo mi się podobało. Świetny blog! Zerknijcie również na blog, który wraz z koleżanką prowadzimy - http://bibliotekamlodegoczytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, niezły stosik :)) Ja nie wiedziałabym od czego zacząć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam w pierw egzemplarze do recenzji ;)

      Usuń
  23. Oj tam, jakoś jest dobra! Ale matko, szczęściarzu! Ten Twój stosik powala na kolana! :o

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...