Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Czytaj dwa razy szybciej! - Marcin Matuszewski


Tytuł: „Czytaj dwa razy szybciej!"
Autor: Marcin Matuszewski
Wydawnictwo: Helion
Liczba stron: 144
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-246-3356-2
Cena: 29,90 zł



Dziś będzie nieco inna recenzja, bo nie typowej ksiazki z fabułom, a takiego jakby poradnika. Chyba każdy chciałby czytać dwa razy szybciej, pomaga to w wielu sprawach np. w szkole, pracy czy tez życiu codziennym. Szczerze to nie wierzyłem do końca czy ta książeczka małego formatu faktycznie pomoże czytać z podwojoną prędkością. Czy na prawdę ten poradnik uczy? Zaraz przekonacie się o tym sami.

Czytanie jest dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała.

Na samym początku autor przygotował dla nas test pozwalający dowieźć ile slow na minute czyta się w tym momencie. Następnie jest kilka wskazówek, po czym czytelnik przechodzi do ćwiczeń. Ćwiczenia pomagają w : poszerzaniu swojego pola widzenia, czytania w rytmie itp. Poradnik jest bardzo fajny i nie jest przepełniony dużą ilością tekstu, wstępów etc. Po godzinnym ćwiczeniu, spostrzegłem ze na końcu tez jest test, powalający sprawdzić swoje osiągniecie dotychczasowe. Z czystej ciekawości zrobiłem ten test i okazało się ze czytam DWA RAZY SZYBCIEJ. Zdziwiłem się, bo nie przerabiałem każdego ćwiczenia z wielka dokładnością, a jednak... Odkąd zapoznalem się z książką zawsze przy sobie mam jakiś długopis, kredkę lub ołówek zastępujący wskaźnik.Książkę na pewno będę jeszcze wykorzystywać, a wszystkim którzy chcieli by się zagłębić w tajnik szybkiego czytania zapraszam do kupna ksiazki !

Książka bierze udział w wyzwaniu: POLACY NIE GĘSI II (1 pkt)
Za książkę dziękuję :



7 komentarzy:

  1. Dla ludzi, którzy czytają wolno to na pewno świetna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie. Nie czytam na wyścigi, a dla przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, lecz warto zaoszczędzić troszkę czasu czytaniem, choćby na następne czytanie :D

      Usuń
  3. Dla tych, co mają mało czasu dobre rozwiązanie ;) Ja natomiast nawet jak mam czasu pod niedostatkiem wolę czytać wolno, by nic mi nie umknęło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko wolę czytać wolno i wczuć się w książkę :D

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...