Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2013

Zabawa zakladkowa :)


W zabawie „Nie niszcz książek – używaj zakładek” może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy siedmiu innych blogerów.  Miłej zabawy!
Do zabawy zaprosiła mnie przemiła pani Marta z  MK czytuje

Z racji tego, iż mam nominować 7 osób a nie wiem kto się już w takową zabawę bawił a kto nie nominuje 7 pierwszych osób które dadzą komentarz a nie brały udziału w zabawie. 

Na pierwszy ogień  idą  zakładki bardzo fajne, bo takie które po włożeniu do ksiazki wystają :) 

W praktyce wyglądają tak : 

Te zakładki bardzo lubię : 

Ta zakladka jest za duża i do niczego nie pasuje :D 


Takie robię sam, można wygrać ją tu: KLIK



Kilka zwykłych : 

Lecz o zakładkach zawsze zapominam i daje to co jest pod ręka np. bilety, pocztówki, metki, ulotki itp. 


I jak Wam się podoba moja skromna kolekcja? Które zakladki chcielibyście posiadać, bądź macie? Czekam na wasze odpowiedzi.. :) 



16 komentarzy:

  1. Ja z dziewczynami stworzyłam tą zabawę, więc nie wezmę w niej ponownie udziału:P Natomiast za tą "Panią", to Marta Cię utłucze i poczuje się baaaardzo staro :P. Tylko nie waż się do mnie tak mówić!!! :D

    A zakładki pierwsza klasa, ta zielona sowa jest boska i kocham ją szałem ciał :P:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, też tak mam.
    Uwielbiam zakładki - kolekcjonować je, oglądać i robić.
    Mam ich dużo.
    Ale nie używam.
    No cóż...
    A do akcji możesz mnie nominować, jak coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem pokaźna kolekcja :D
    Sowa jest świetna :D
    Udziału nie brałam, także jakby co to chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zabrałam się niedawno, za własnoręczne tworzenie zakładek :) Dodaję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te "wystające" zakładki są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie jestem na etapie haftowania sobie zakładek haftem krzyżykowym- poczekaj aż będziesz miał technikę to zrozumiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta zakładka z Taj Mahal - nic dziwnego ze należy do tych które najbardziej lubisz. :) Takie zakładki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko jej używam bo mi szkoda :D

      Usuń
    2. Oj tam, używaj póki Ci się podoba, będzie Ci sie jeszcze przyjemniej czytało. Mam kilka nadprogramowych zakładek, więc jeśli chcesz mogę Ci wysłać. U mnie na blogu masz formularz kontaktowy, jak chcesz to pisz. :)

      Usuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...