Obserwatorzy

piątek, 1 listopada 2013

Wracam


Jak pisałem wcześniej nie było mnie ponieważ bylem na wycieczce szkolnej kolo jeleniej góry, a dokładniej w Cieplicach. Obiecałem wam ze będzie taki post poświęcony fotorelacja :) Wróciłem w piątek w nocy, jechałem ponad 8 godzin wiec w sobotę odpoczywałem. W niedziele uczyłem się na poniedziałek z poniedziałku na wtorek a z wtorku na środę i czwartek.Dziś wreszcie się zmobilizowałem do napisanie tego postu, ale to i nawet dobrze iż  zdobyłem dodatkowe zdjęciu :) Jestem oczywiście bardzo zadowolony i pogoda tez była piękna, przejdźmy do zdjęć.























Nowy miesiąc nastał.Obiecuje wam ze w tym miesiącu będzie lepiej będzie więcej postów i blog będzie bardziej aktywny :) 

22 komentarze:

  1. Fotorelacja elegancka, a pogoda faktycznie dopisała, na kilku zdjęciach widzę wręcz bezchmurne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miejsca! Wróciłeś w nocy? Kocham jazdę nocą!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wracałem w dzień ale jechałem nocą :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, szczególnie podoba mi się wodospad. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow i to wszystko w Polsce :D!? No proszę, jakie mamy cuda :3. Wszystkie wyglądają tak nierealnie, aż nie chcę mi się wierzyć, że to Polska :p.

    Jednak tak btw. to na drugi raz dawaj z jakimiś ludźmi, bo mimo, że teraz są piękne to również trochę "suche" ;).

    Pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jednak - Polska :D
      Specjalnie wybierałem takie bez ludzi, iż może nie każdy życzy sobie bycia na blogu? nie wiem :D

      Usuń
    2. Tzn. nie chodzi mi, że "udostępniasz twarze" swoich znajomych tylko po prostu jakichkolwiek ludzi ;). Zdjęcie z przechodniem zawsze na czasie :D.

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, widzę, że wycieczka udana ^^ Ja dawno na żadnej nie byłam, bo wycieczki szkolne z takim towarzystwem..już wolę nie jeździć xD
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, nie przejmuj się towarzystwem. Warto jeździć...

      Usuń
  6. Ja chcę nad ten wodospad *.*. Widzę, że wycieczka udana. Zazdroszczę :3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Aż chciałoby się tam być..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak na żywo to wszystko wyglądało o niebo lepiej :D

      Usuń
  8. szkoda, że podpisów nie ma co to jest, bo z chęcia kiedys odwiedziłabym ten yyy.. zamek na zdjęciu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi ci o te ruiny to zamek Chojnik, a jeżeli o tamten zamek drugi to Zamek Książ w Wałbrzychu.

      Usuń
  9. Prześliczne zdjęcia! Mam małe pytanko - tereny wokół Jeleniej Góry są bardzo bogate w różnego rodzaju minerały i kamienie szlachetne. To chyba jedno z najlepszych miejsc w Polsce, nadajace sie na wyprawy po piękne okazy minerałów. Nie natknąłeś się na cos przy okazji spacerów? Chociaż pewnie przechodziliscie wyznaczonymi ścieżkami i raczej nie było mozliwości... No ale to tak na przyszłość - jeśli jeszcze raz uda Ci sie pojechać w te okolice, to miej oczy szeroko otwarte! ;) Ja tam bardzo lubię różne wyjatkowe kamyczki i często przynoszę jakieś wyjątkowe kawałki do domu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyszło mi do głwy, by przy podziwianiu pięknych widoków patrzyć w ziemię :D

      Usuń
  10. I u góry i u dołu można było znaleźć prawdziwe skarby! :D

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...