Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

KONKURS !!!

Ta rozdawajka jest moją pierwsza organizowana na blogu. Nie mam jakiej konkretnej okazji czy daty takiej jak np. rocznica bloga itp. Nie. Chciałbym Was obdarować po prostu jakimś upominkiem na święta. Niestety nagrodom  nie jest książka, lecz ręcznie robiona i malowana zakladka w całości wykonana prze zemnie.  Wiem, nie jest ona jakaś śliczna ale ... moja. Konkurs Będzie się odbywał na zasadzie losowania. Do nagrody dołożę coś słodkiego na osłodę :) Mam nadzieje ze chociaż kilka osób się  zgłosi :D
OTO NAGRODA :


REGULAMIN:

1. Udział w konkursie może wziąć każdy
 2. Konkurs trwa od 12.11.2013 do 12.12.2013.
 3. Obowiązkiem jest dodanie do obserwatorów oraz udostępnienie banera który znajduje się poniżej wraz z linkiem do konkursu w widocznym miejscu.
 4. Odpowiedzi wraz z adresem e mail proszę umieszczać w komentarzu pod tym postem.
 5. Szczęśliwca wybiorę poprzez losowanie.
6. Wyniki konkursu zostaną opublikowane do 3 dni od zakończenia konkursu.
 7. Zwycięzca jest zobowiązany w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników do przesłania swoich danych adresowych na terenie Polski na adres: damiansowa@spoko.pl
Wzór zgłoszenia, oczywiście może się różnic.
Zgłaszam Sie!
nick
email
baner
obserwuje pod nickiem

BANER :






7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ! :)
    nick: Bidon
    email: ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    baner: http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
    obserwuje pod nickiem: Ola C.

    + dodaję info na FB : https://www.facebook.com/pages/Książki-Moim-Okiem/569958549744640
    PS Świetny pomysł ! Ta zakładka to takie coś naprawdę od Ciebie i to głównie się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się oczywiście:)
    nick: Basia Pelc z Czytelni
    email: pelc.barbara@wp.pl
    baner: basiapelc.blogspot.com - na dole strony (zaraz dodam)
    coś mi się dzieje nie tak, bo nie widzę u nikogo obserwatorów z bloggera, więc nie mogę Cię w tym momencie obserwować - jak tylko coś się zmieni, to będę Cię obserwować jako Barbara Pelc.
    Twój blog mam na swojej liście blogów, które biorą udział w moich wyzwaniach (po prawej stronie mojej głównej strony).
    Udostępnię na fb
    A nagroda jest świetna, uwielbiam zakładki i je sama zbieram. Oto część mojej kolekcji o której pisałam wcześniej:
    http://basiapelc.blogspot.com/2013/07/nie-niszcz-ksiazek-uzywaj-zakadek-czyli.html
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że obserwuję Cię już od jakiegoś czasu - jako Basia Pelc.

      Usuń
  3. Ale ładna *.*
    Też lubię robić zakładki, chociaż, muszę przyznać - zupełnie inne niż Twoja. Ja lubię obklejać karton paskami wyciętymi z gazet, a następnie przyklejać napis z dużych literek. Jeśli jeszcze takich nie robiłeś - koniecznie spróbuj, wychodzą świetne!
    A do konkursu, niestety, nie mogę się zgłosić ;o Trudno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka jest urocza, a tym cenniejsza, że Twojego autorstwa.
    Zgłaszam się więc po nią.
    obserwuję blog jako natanna
    gut.anna1@gmail.com
    banerek na moim blogu http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/
    dałam + i umieściłam n fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia wszystkim ;D
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jakiś czas przypominam sobie o tej zakładce i nie mogę o niej zapomnieć. Na szczęście zdążyłam, bo myśle że warto powalczyć o taki rarytasik :) Zatem podaję konkrety:
    nick: Izabelka
    email: idudzinskaantkowiak@gmail.com
    baner po prawej stronie: www.karolki.blogspot.com
    obserwuje pod nickiem: Izabelka
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...