Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

~ Post artystyczny !


Dziś będzie krotko i nie na temat :) Jak się domyślacie z tytułu to nie będzie recenzja ksiazki, ani nic o książkach.Zawsze zazdrościłem ludziom którzy umieją robić takie cudeńka np. jak ręcznie robione zakładki czy rysunki. I takim oto sposobem mnie natchnęło , tak mnie :D Wziąłem ołówek do ręki i zacząłem rysować. Następnie wyciąłem z tektury szablon zakładki, pomalowałem i narysowałem ręcznie farbami jakieś tam małe obrazeczki. Żeby miała połysk popsikałem lakierem, pomogło :D Tak wiem ten rysunek jak i zakladka jest beznadziejna, ale z zakładki jestem bardziej zadowolony bo nigdy czegoś takie nie robiłem, mój pierwszy raz ! Piszcie czy wam się podoba czy nie. Oto efekty mojej pracy :

.



Zakładka na żywo wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciu...


12 komentarzy:

  1. Nawet fajnie CI to wyszło. ;]

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka naprawdę niezła. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.Naprawdę mi się podoba muszę wypróbować
    http://sadlifewithoutlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zbyt. Nie mogę się DOMYŚLEĆ czy to jest kobieta czy mężczyzna,nos za duży,nie ma ramion.Cieniowanie jest średnie,powinno być go więcej i powinno być bardziej widoczne. Jedyne do czego nie mogę się przyczepić to włosy - są piękne. Może nie są takie jak rysują profesjonaliści,ale i tak są śliczne. Włosy narysowałeś prawie jak profesjonalista. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładne , a szczególnie zakładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt faktem, nie są to jakieś arcydzieła, ale zgodzę się ze zdaniem Anonimowego, że włosy wyszły Ci naprawdę całkiem nieźle. Ale nie przejmuj się niektórymi złymi opiniami - uczę się profesjonalnie rysować i malować, by iść na ASP, od 4 lat, a moje początki były o wiele gorsze od Twoich - także wszystko przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...