Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

Liebster Award

Do tej zabawy zostałem nominowany przez http://lifeisnotmasquerade.blogspot.com/ za co serdecznie dziękuje.
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Ja sobie pozwolę złamać jedną zasadę i nie będę patrzył ile oni maja obserwatorów, tylko nominuje tych którzy na to zasługują.      

1.Jaką  nadludzką  mocą chciałbyś dysponować?
- Ja chciał bym mieć moc uzdrawiania. To chyba najprzydatniejsza moc i do tego nie zbyt uciążliwa. Mógł by pomagać innym w potrzebie ale sama moc nie koligowała by z moim codziennym życiem.

2.Autograf jakiej znanej gwiazdy chciałbyś mieć?
-Myślę ze Polarnej, a tak na serio to Linkin Park, chciałbym tez Kurta Cobaina, lecz wiem ze to nie możliwe [*] 


3.Co najbardziej lubisz w sobie? 
-Nic nie lubię, ale jeśli bym musiał wybrać - wybrałbym ,,otwarty na nowe znajomości'' 


4.Kim chcesz zostać w przyszłości?
-Na chwile obecną o  ty nie myślę.


5.Prowadzisz aktywny tryb życia?
-Staram się

6.Jaki jest twój ulubiony serial,film?

-Nie mam ulubionych filmów,wszystko co jest horrorami.


7.Chciałbyś być sławny?

-Nie i to z jednego prostego sposobu: SŁAWA NISZCZY LUDZI! 

8.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
-To chyba nie jest takie proste. to nie jest od początku miłość. najpierw jesteś zauroczona tą osobą, coś cię po prostu do niej ciągnie. i owszem, tak może być od razu, od pierwszego spotkania. ale dopiero później ta fascynacja przeradza się w prawdziwe, silne uczucie.

9.Co najczęściej robisz w wolnym czasie?

-Jak nie trudno się domyślić, staram się poświęcić większość mojego czasu na  czytanie. 

10.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Każda pora roku ma swój szczególny urok :) 


11.Jaka, według ciebie cecha, jest najważniejsza w osobowości człowieka ?
-Empatia.

Nominuje : 
http://ksiazkowka.blogspot.com/
http://subiektywnie-o-ksiazkach.blogspot.com/
3 http://mkczytuje.blogspot.com/
4 http://zaslodkakawa.blogspot.com/
http://wswiecieslow.blogspot.com/

http://basiapelc.blogspot.com/
http://cyrysia.blogspot.com/
http://lustitia.blogspot.com/
http://kinga42.blogspot.com/
10 http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com/
11 http://literaczek.blogspot.com/

Jeśli ty tez chcesz się w to zabawić, porostu użyj moich pytań :)  

Moje pytania,starałem się żeby nie były nudne i dały wam trochę do pomyslenia : 
1.Jak myślisz czy kosmici istnieją ? czy w odległych galaktykach są nasze sobowtóry ?
2.Jak chcesz wyglądać w przyszłości?
3.Czy aby zobaczyć światełko w ciemnym tunelu, wystarczy samemu je zapalić? Czy potrafić wskrzesić w sobie nadzieję?‎

4.Co dla Ciebie znaczy słowo kochać?‎ 
5. Czy uważasz, że zapożyczanie przez ludzi wyrazów z innych języków (np. wyrazów: weekend, meneger, firma itd.) jest złym pomysłem i zaśmiecaniem oraz niszczeniem naszego pięknego, polskiego języka? Czy jest to według Ciebie może normalne i w porządku? Jak często "zapożyczasz" wyrazy? 

6.Jak wygląda twoja biblioteczka? Możesz podać zdjęcie :) 

7.Ile miałaś/les wczoraj wyświetleń?

8.łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć? dlaczego?‎  

9. czym starasz się kierować w życiu?‎ 
10. Jesteś tolerancyjny/na ? 

11 . Gdybyś mogł/a cofnąć czas, zrobiłbyś/labys to??



26 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie. Pozwól, że odpowiem tutaj:
    1.Jak myślisz czy kosmici istnieją ? czy w odległych galaktykach są nasze sobowtóry ?
    Pewnie, że istnieją, ale myślę, że nie wyglądają tak jak my.
    2.Jak chcesz wyglądać w przyszłości?
    Szczuplej i młodziej hahahaha
    3.Czy aby zobaczyć światełko w ciemnym tunelu, wystarczy samemu je zapalić? Czy potrafić wskrzesić w sobie nadzieję?‎
    To zależy od okoliczności, ale potrafię, robiłam tak już nie raz.
    4.Co dla Ciebie znaczy słowo kochać?‎
    To przytulić się do mojego męża i córki, całować ich na dobranoc, uśmiechać się razem z nimi, płakać nad ich łzami, ...
    5. Czy uważasz, że zapożyczanie przez ludzi wyrazów z innych języków (np. wyrazów: weekend, meneger, firma itd.) jest złym pomysłem i zaśmiecaniem oraz niszczeniem naszego pięknego, polskiego języka? Czy jest to według Ciebie może normalne i w porządku? Jak często "zapożyczasz" wyrazy?
    Dość często, znam bardzo dobrze angielski, spędziłam w Anglii ponad 3 lata. Poza tym niestety to globalizacja, myślę, że będzie tych zapożyczeń w przyszłości jeszcze więcej.
    6.Jak wygląda twoja biblioteczka? Możesz podać zdjęcie :)
    Różnie, zapraszam na Dyskusyje - link u mnie na blogu - tam pisałam o porządkowaniu biblioteczek i wspominałam o swoich książkach.
    7.Ile miałaś/les wczoraj wyświetleń?
    234
    8.łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć? dlaczego?‎
    Wybaczyć można zawsze, trudno jednak zapomnieć jakiejś krzywdy która Cię spotkała.
    9. czym starasz się kierować w życiu?‎
    Szanować wszystkich, starać się żyć szczęśliwie
    10. Jesteś tolerancyjny/na ?
    Tak mi się wydaje
    11 . Gdybyś mogł/a cofnąć czas, zrobiłbyś/labys to??
    NIE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takich inteligentnych odpowiedzi wyczekiwałem :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje.
    Odpowiedzi udzielę w komentarzu:

    1.Jak myślisz czy kosmici istnieją ? czy w odległych galaktykach są nasze sobowtóry ?
    -istnieją i są podobni do nas. Mam nadzieję, że kiedyś spotkam takiego kosmitę i zabierze mnie na swoją galaktykę :-)
    2.Jak chcesz wyglądać w przyszłości?
    -szczupła, zgrabna i powabna blondynka. Podobno takie osoby mają w życiu najlepiej :-)
    3.Czy aby zobaczyć światełko w ciemnym tunelu, wystarczy samemu je zapalić? Czy potrafić wskrzesić w sobie nadzieję?‎
    -wystarczy samemu zapalić. A nadzieję ciężko wskrzesić. Z reguły jestem pesymistką.
    4.Co dla Ciebie znaczy słowo kochać?‎
    -kochać to znaczy patrzeć z ukochaną osobą w tym samym kierunku a nie na siebie.
    5. Czy uważasz, że zapożyczanie przez ludzi wyrazów z innych języków (np. wyrazów: weekend, meneger, firma itd.) jest złym pomysłem i zaśmiecaniem oraz niszczeniem naszego pięknego, polskiego języka? Czy jest to według Ciebie może normalne i w porządku? Jak często "zapożyczasz" wyrazy?
    -mnie to nie ziębi ani nie parzy. Niech każdy używa słów jakich chce.
    6.Jak wygląda twoja biblioteczka? Możesz podać zdjęcie :)
    -nie mam obecnie żadnego zdjęcia biblioteczki, więc nie podeślę.
    7.Ile miałaś/les wczoraj wyświetleń?
    -nie wiem, bo nie sprawdzam
    8.łatwiej jest wybaczyć czy zapomnieć? dlaczego?‎
    -łatwiej wybaczyć. Zapomnieć nie da się chyba wcale.
    9. czym starasz się kierować w życiu?‎
    -żyj i daj żyć innym- to moja zasada.
    10. Jesteś tolerancyjny/na ?
    - zdecydowanie tak
    11 . Gdybyś mogł/a cofnąć czas, zrobiłbyś/labys to??
    -tak. Mam kilka spraw, które chętnie bym naprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za mądre odpowiedzi :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację. Nie spodziewałam się jej. Jeśli znajdę czas to z chęcią odpowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też dostałm nominacje ale to bylo jeszcze na starym blogu ladne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog, to świetnie że są jeszcze na tym świecie 'pochłaniacze książek' ;)
    Gratuluję nagrody i powodzenia w dalszym pisaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak widzisz są :) Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  6. Bardzo dziekuję za nominację, świetnie sie bawiłam odpowiadajac na Twoje pytania. Już dodałam u siebie wpis z informacją o nominacji i z odpowiedziami, jeśli będziesz chciał to serdecznie zapraszam. Byłoby fajnie gdybyś też odpowiedział na pytania które ja wymyśliłam. :) Ale to oczywiście jeśli będziesz chciał i znajdziesz wolną chwilkę. Z przyjemnościa dodaję Twój blog do obserwowanych. :) I w ogóle serdecznie Ci gratuluję nawiązania współpracy z wydawnictwami, widzę ze ciekawe tytuły się zapowiadaja do recenzowania. A - i jeszcze jedno - piosenki w tle - Imagine Dragons są nieziemscy! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zaraz wpadnę i w ogóle poczytam większość twoich postów bo teraz mam czas.Na pewno opowiem ale raczej nie teraz... Bardzo dziękuje za zaobserwowanie:) Teraz gdy skończę tamte zaczną się według mnie jeszcze ciekawsze w kolejce oprócz tamtych już kilka czeka np: Chłopiec w pasiastej piżamie,Dziesięć stron świata, Lśnienie,Doktor Sen, W Mogile ciemnej oraz wiele wiele innych :D Tak Dragonsy są nieziemscy - zgadzam się z tobą w 1000 % !
      Dobra idę na twojego bloga :)

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji :)
    Ciekawe pytania zadałeś, a nie tak jak niektórzy (w tym czasami ja) jakieś takie zbyt proste :3
    Bardzo podoba mi się ten gadżet: 'Cytat na dziś'. Jest po prostu świetny *-*
    Ładny wygląd bloga, szczególnie tło, lecz jak na mój gust przydałby się nieco jaśniejszy nagłówek (ale to tylko moje zdanie) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałem się :) Mi tez eis bardzo podoba, dlatego go ustawiłem.Niedawno miałem troszeczku ciemniejszy wystrój bloga stąd ten nagłówek... jak na razie nie zmienię go.

      Usuń
  8. Witaj :)
    Cieszę się, że postanowiłeś dołączyć do mojego wyzwania czytelniczego "Czytam Fantastykę" :) Dodałam Cię do listy uczestników :) Życzę wielu fantastycznych lektur :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe i mądre odpowiedzi, zwłaszcza ta o sławie. :)

    Dopisałam Cię do wyzwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "SŁAWA NISZCZY LUDZI" Stary, uwielbiam Cię :D! Twoje wypowiedzi są tak "dorosłe" i przemyślane, że nigdy bym nie powiedział, że chodzisz do szóstej klasy ;)!

    Miłego wieczoru!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje nominacji "SŁAWA NISZCZY LUDZI" genialne :)
    fajny blog,ale muzyka trochę dziwna,bez obrazy xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe genialne, z ciekawością to czytałem :) Blog naprawdę godny uwagi, gratuluje świetnego pomysłu i nominacji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ten blog :) Inny niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...