Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

tekst: Ulf Stark
ilustracje: Charlotte Ramel
tłumaczenie: Agnieszka Stróżyk
tytuł oryginału: Kanel och Kanin och alla känslorna
język oryginału: szwedzki
wiek 3+
data wydania 11/9/13
21,5 x 27 cm
twarda oprawa
28 stron


Bardzo się cieszę, że dostałem ta książkę od wydawnictwa  do poczytania mojej 2 letniej siostrze.Cynamon i Trusia to zbiór wierszyków o złości i radości w wieku od 3 lat, są to zabawne rymowanki. Cynamon jest dziewczynką a z kolei Trusia małym słodkim króliczkiem. Uczą one dzieci ze jest coś takiego jak silna przyjaźń którą nic nie rozbije.Ulf pisze krótkie,zgrabne, rymowane opowiadania. Wierszyki tworzą razem jedną całość.
Na wstępie Trusie zaczyna bolec  palec, Cynamon bacznie je przepatruje i owija źdźbłem trawy, po czym idą się pobawić. Króliczek staje się zazdrosny o zabawę z wiewiórką. Dziewczynka znika na parę dni.To właśnie wtedy królik uświadamia sobie ze bez niej życie nie ma sensu.
Morał tej książeczki jest taki, ze życie jest piękniejsze gdy ma się przyjaciela.
Książka jest w twardej oprawie i dość dużym formacie, co pozwala zobaczyć każdy szczegół na obrazku.
Ma śliczną okladke, w środku nastroju oddają kolorowe ilustracje przedstawiające dwojga przyjaciół. Charlotte Ramel zilustrował każdą stronę w dowcipny sposób. Mojej siostrze na prawdę się podoba i za każdym razem gdy otwieram książeczkę żeby jej przeczytać, cieszy się niemiernie .
Polecam wszystkim  mamą, które chcą uszczęśliwić swoje pociechy.Zasługuje na 6/6 


Za możliwość przeczytania książki oraz za zaufanie dziękuje wydawnictwu



10 komentarzy:

  1. kopiłam wczoraj książkę i nie warto było dać 25 zl. Nic tam nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luuuuubię książki od 3 lat xd ;P Yolo hah
    kindziolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trzyletniego braciszka, także wiem jak masz wesoło! Książeczke chętnie mu kupię, jezeli bedzie grzeczny :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie grzeczny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kuzyna w tym wieku. Pewnie spodoba mu sie ta ksiażeczka no a ja mam problem prezentu z głowy ;)

    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny prezent na w 100 % się ucieszy :)

      Usuń
  6. Świetna cała seria! Tej akurat z córą nie czytałam:)
    Jeżeli mogę się wtrącić, to pomyśl nad wyrzuceniem weryfikacji obrazkowej w komentarzach, bo to utrudnia szybkie wpisywanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nic o tym nie wiedziałem,mi się nie wyświetla.Ja raczej nie mam na to wpływu, jeśli tak to proszę pomóż w usunięciu tego.

      Usuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...