Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Stosik wrześniowo- październikowy

 19:27 19.09.13r 

                                         Stosik 1 

Jak wam mija wrzesień ?Bo mi nawet dobrze, dostałem moje pierwsze egzemplarze recenzenckie i robię mój pierwszy stosik. Przepraszam za jakość ale zdjęcie robione telefonem.Jestem przerażony jego rozmiarem :D Oto i  on :




Od góry : 
1.Magiczne tenisówki mojego przyjaciela Percy’ego -  Ulf Stark egzemplarz recenzencki od wydawnictwa zakamarki .

2 Pokoje do wynajęcia  Valerio Varesi - książkę wygrałem w konkursie na Facebooku.  

3.Sophie McKenzie "Zaginiona"- egzemplarz recenzencki od wydawnictwa AKAPIT PRESS

4. MAXIMUM RIDE 4. OSTATNIE OSTRZEŻENIE. GLOBALNE OCIEPLENIE - wszystkie cztery tomy dostalem od wydawnictwa Hachette 

5.MAXIMUM RIDE 3. RATOWANIE ŚWIATA I INNE SPORTY EKSTREMALNE

6.MAXIMUM RIDE 2. ŻEGNAJ SZKOŁO ZA ZAWSZE

7.MAXIMUM RIDE 1. EKSPERYMENT ANIOŁ 


8. Cynamon i Trusia Wierszyki o złości i radości . - książka także od wydawnictwa Zakamarki. Dostałem ja do poczytania siostrze . 
recenzja

Skończyłem. To teraz piszcie co chcielibyście aby znalazło się  w waszej biblioteczce, lub co macie itp. 

36 komentarzy:

  1. świetny stosik strasznie chciałabym mieć maximum ride :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez się bardzo ciesze z tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te niektóre książki :) ( zaobserwowałam liczę na to samo )

    zapraszam na mojego bloga i jeśli ci się spodoba to proszę o komentarze i obserwację bo bardzo mi na tym zależy. zostaw komentarz na blogu z twoim blogiem to na 100% wejdę
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre książki :) Obserwuję ^^
    Liczę na to samo ;3
    http://lifeisnotmasquerade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne szkice. Rozwijaj swój talent :)

      Usuń
  5. przeczytałabym sobie te od dołu :>

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałem już kilkanaście stron i zapowiadają się naprawdę fajnie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Widzę tu bardzo dobre książki :) niektóre z nich czytałem są rewelacyjne polecam :3

      Usuń
    2. zapowiadają się świetnie :)

      Usuń
  7. super są e=te książki. Czytałam kazdą cześć. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałem opisy i tez stwierdziłem ze fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny stosik fajnych książek XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne książki, bardzo chętnie bym przeczytała. Które juz przeczytałeś ? Która według Ciebie zapowiada sie najlepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie przeczytałem cynamon i trusia :D Ale jestem w trakcie Maximum rode :)

      Usuń
  11. Po tytułach sądzę, że mogą być ciekawe.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale te z wydawnictwa Zakamarki wydaję się bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w bibliotece,ksiegarni i przeczytaj :)

      Usuń
  14. O, oo tej serii Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny stosik :) "Zaginiona" bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie czytania i muszę powiedzieć ze jest bardzo wciągająca :)

      Usuń
  16. Fajne ksiąki kilka z nich mam i przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawy jakie :) I jak wrażenia ?

      Usuń
  17. Całkiem spory stos :3
    Powodzenia w czytaniu.
    Głupio się przyznać, ale ja nie posiadam żadnej z tych książek, jednak bardzo chciałabym przeczytać tą pt. 'Zaginiona'.
    Obserwuję (jako Sara Mrozek)^^
    +PS: Błagam, zlikwiduj weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie. Jak ja dodaje komentarz nie mam żadnej weryfikacji, ja nic takie nie ustawiałem i nie mam raczej na to wpływu.

      Usuń
  18. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale stosik prezentuje się pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych tytułach.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku!
Zostaw ślad po sobie, na każdy komentarz staram się odpowiadać.
Jeśli nigdy nie bylem u Ciebie daj swój namiar.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania moich innych wpisów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...